معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری 40 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان/ رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان رضوی از برگزاری 40 عنوان برنامه در سطح حوزه ها، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی آیه ها ضمن تاکید بر بازخوانی دفاع مقدس برای نسل جوان به همت مسئولین بیان داشت: همه سربلندی و افتخاراتی که کسب کرده ایم از همین دوران طلایی دفاع مقدس است چرا که قدرت نظام ما برگرفته از خون شهدا و همراهی و صبوری خانواده آنان بوده است.

وی ابراز داشت: ما در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های متنوع قدرت دفاعی کشورمان را تبیین می کنیم و اعلام می داریم که در مقابل حمله دشمن همیشه آماده باش هستیم.

افراسیابی بیان داشت: جنگ ما هنوز تمام نشده بلکه صحنه و تاکتیک ان تغییر یافته است و ما همچنان با استکبار جهانی در حال نبرد هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: در جنگ نظامی ما یک جبهه داشتیم ولی امروز تعدد جبهه ها افزایش یافته است و به فرمایش امام(ره) « تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما نیز هستیم».

وی از برگزاری 40 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه های در سطح پایگاه‌ها و حوزه ها و اقشار بسیج در سطح رده های استان پیش بینی شده است.

افراسیابی به رژه نیروهای سپاه و بسیج در 31 شهریورماه در مشهد و دیگر شهرستان های استان با حضور بیش از 250 گروهان خبر داد و گفت: درصددیم در رژه موتوری از دستاوردهای به روز سپاه استفاده کنیم.

پیاده روی خانوادگی در مشهد با حضور سردار فضلی

وی پیاده روی خانوادگی در مشهد از مسیر میدان شریعتی به سمت شهدای گمنام جبل النور کوهسنگی با حضور سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین را از دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس دانست.

برگزاری نمایش رزمی با رویکرد دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

افراسیابی به برگزاری نمایش رزمی در طرقبه واقع در پادگان جوادالائمه در طول هفته دفاع مقدس پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء اشاره کرد و افزود: در این نمایش یک سیری از مراحل دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و بازخوانی اتفاقات و رویدادهای مهم به نمایش گذاشته می شود و ظرفیت 5000 نفر برای تماشای این نمایش برای عموم در نظر گرفته شده است.

بازسازی عملیات عاشورای یک در کاشمر

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در ادامه افزود: بازسازی عملیات عاشورای یک را در شهرستان کاشمر خواهیم داشت.

وی برگزاری نشست‌ های کرسی روایتگری در اماکن تجمعی و ادارات، مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود، برگزاری صبحگاه مشترک، نمایش فیلم و تاتر، تقدیر از بسیجیان هشت سال دفاع مقدس و نیز تجدید بیعت با شهدا در روز دوم شهریورماه در سطح استان را از دیگر برنامه های پی بینی شده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

بازخوانی واقعه غدیر در مشهد و 15 شهرستان استان

افراسیابی با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس مصادف با هفته ولایت است گفت: برنامه هایی نظیر بازخوانی واقعه غدیر در مشهد و 15 شهرستان دیگر استان را نیز در این برنامه های گنجانده ایم.

وی به برپایی نمایشگاه تولیدات فرهنگی با محوریت دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت بسیج عمار در خیابان دانشگاه مشهد اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در 31 شهریورماه افتتاح می شود.

برگزاری رژه ارتش در 5 مهرماه جاری

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: در تاریخ 5 مهرماه؛ مصادف با عملیات ثامن الائمه( شکست حصر آبادان) و نقش کلیدی لشکر 77، رژه ارتش برگزار می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی (ع) در سطح استان خبر داد.

افراسیابی در پایان خاطر نشان کرد: با برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس بطور سالیانه، توانسته ایم طبق ارزیابی صورت گرفته به 80 درصد بازخوردهایی که از این برنامه های انتظار داشتیم برسیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها