دوره های جشنواره عکس ماندگار دفاع مقدس در مازندران / تشییع 2 شهید گمنام مازندران در هفته دفاع مقدس

جشنواره عکس ماندگار از دوران دفاع مقدس برای نخستین‌بار در استان برگزار می‌شود و با اقدامات انجام شده بیش از یک‌میلیون عکس جمع‌آوری شد، همچنین قرار است این جشنواره پنج دوره طی دو سال ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ادارات استان و مسئولان استانی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: 13 کمیته اجرایی در استان شکل گرفت و دبیران اجرای برنامه نیز مشخص و ستاد شهرستانی برنامه دفاع مقدس نیز تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: کمیته سپاه و بسیج و نیز کمیته روحانیون نیز شکل گرفت و برنامه‌های این هفته به صورت کامل اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تقارن برنامه هفته دفاع مقدس با اربعین شهدای غواص استان مازندران یادآور شد: اربعین شهدای غواص استان مازندران در چندین شهر استان برگزار شد، همچنین در دیگر شهرهای استان نیز برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

ملکی در ادامه از تشییع دو شهید خوشنام دفاع مقدس در ساری خبر داد و گفت: این شهدا روز پنجم مهر از میدان ابن‌شهرآشوب ساری تا اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان تدفین می‌شوند.

وی اضافه کرد: این دو شهید خوشنام دفاع مقدس در عملیات ثامن‌الائمه(ع) به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری جشنواره عکس ماندگار ویژه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: این جشنواره برای نخستین‌بار در استان برگزار می‌شود و با اقدامات انجام شده بیش از یک‌میلیون عکس جمع‌آوری شد، همچنین قرار است این جشنواره طی پنج سال ادامه پیدا کند.

وی در ادامه از برگزاری دعای عرفه در کنار یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس در پارک موزه استان مازندران نیز خبر داد و در پایان گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 4 هزار و 500 برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار