دفاع مقدس به لحاظ اینکه در استحکام ولایتمداری، روحیه ایثار و از خود گذشتگی، بیداری، همدلی و همزبانی نقش بزرگی برای جامعه ایران اسلامی و ملتهای آزاده جهان داشت دارای اهمیت بوده و به همین سبب باید آنرا گرامی داشت.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۲۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز در دیدار فرماندهان و اعضای نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران با نماینده ولی‌فقیه، سردار محمدحسین بابایی در بخشی از گزارش برنامه های ستاد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در حال حاضر در صحنه جنگ هستیم، چون عداوت دشمن نسبت به مردم ایران کم نشده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: بیداری ملت ایران با انقلاب اسلامی آغاز شد و با دفاع مقدس استحکام یافت و امروز هم که علی الظاهر جنگ سخت 8ساله سالهاست که پایان یافت اما همچنان تهدید های دشمنان متوجه جمهوری اسلامی و مومنان این مرز و بوم است.

بابایی نفوذ دشمن در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مهلک برشمرد و ادامه داد: علی رغم مقاومت ملت مسلمان ، ولایتمدار، آگاه و بصیر ایران اسلامی دشمن با ایجاد افتراق سعی دارد با نفوذ و رخنه در مراکز تصمیم گیری ما ابتکار عمل را برای تکرار تاریخ استعماریش در کشور به دست گیرد که باید مراقب بود تا خوابمان نگیرد.

رییس ستاد هفته دفاع مقدس مازندران با اشاره به رصد و مراقبت از اوضاع داخلی و خارجی گفت: نیروهای انقلابی و خدوم اسلام باید پایه و فکر انقلابی را در این سرزمین مستحکم کنند تا بتوانند از این موهبت الهی پاسداری نمایند که وظیفه اساسی سپاه و همه نخبه گان کشور این است.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر آیت‌الله طبرسی در جمع ائمه جمعه که مطلبی از آیت‌الله خزعلی را نقل قول کردند، افزود: سخن آیت‌الله طبرسی بازتاب بسیار خوبی داشت.

بابایی اضافه کرد: آیت‌الله طبرسی در جمع ائمه جمعه به توصیه به حق آیت‌الله خزعلی به یکی از افراد سرشناس مملکت را مطرح کردند که امیدواریم این فرد هم راه درست را در پیش بگیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه عداوت دشمن به انقلاب اسلامی کم نشده است،‌گفت: طی دو سال اخیر برخی افراد تلاش دارند تفکر انقلابی را تضعیف کنند و این موضوع باید مورد توجه افراد نخبه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ ایران اسلامی باید همیشه بیدار باشیم، چراکه شروع عزت ما با دفاع مقدس شروع شده است، گفت: طی دو سال اخیر برخی افراد تلاش دارند تفکر انقلابی را تضعیف کنند و این موضوع باید مورد توجه افراد نخبه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم ناخداعلی باران‌چشمه نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران نیز به برخی اقدامات انجام شده در حوزه نیروی دریایی در استان اشاره کرد.

* باید دور ولایت‌فقیه جمع شویم

فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این دیدار گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید دور ولایت‌فقیه جمع شویم.

سردار مسعود جعفری‌نسب اظهار کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس با اقتدار از ایران اسلامی دفاع کردند، یعنی آبروی امروز ایران اسلامی را به دلیل رشادت‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس داریم.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب الهی است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به تبعیت از پیامبر انقلاب اسلامی را به خوبی مدیریت کرد، انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان را تغییر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید دور ولایت‌فقیه جمع شویم و از حریت انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کرده و زمینه صدور انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبان انقلاب اسلامی فرهنگ ناب محمدی است، افزود: باید تلاش کرد تا این فرهنگ در سراسر جهان صادر شود.

جعفری‌نسب با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، افزود: به دلیل نفوذ انقلاب اسلامی ایران، کشورهای غربی در سوریه، یمن و عراق شکست خوردند و دلیل آن نفوذ انقلاب در اقصی نقاط جهان است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر نیاز به وحدت داریم، یادآور شد: ایران دارای دشمنان بسیار است که برای حفظ ایران اسلامی باید بر وحدت تکیه کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با اشاره به تربیت نیروی‌های انقلابی و مقتدر در کشور یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره حامی مردم مظلوم در جهان مطرح است و بسیاری از جوانان سعی دارند ایشان را الگو قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن وضعیت بد فرهنگی برای جوانان ما ترسیم کرده است، یادآور شد: جوانان ما با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمن در کنار انقلاب اسلامی قرار دارند و در بیشترین برنامه‌های انقلابی حضور فعال دارند.

جعفری‌نسب تأکید کرد: باید در کنار نعمت ولایت‌فقیه باشیم،‌به گونه‌ای که قرار گرفتن در کنار ولایت‌فقیه زمینه حفظ انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها