برخی‌ها به دلیل در خطر بودن منافع مادی خویش واقعه غدیر را نپذیرفتند که جریان عدم پذیرش واقعه غدیر در حال حاضر نیز ادامه دارد ولی باید با اقدامات اثرگذار واقعه غدیر را جهانی کرد و به عنوان مطالبه عامه مردم مطرح کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۳۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با دست‌اندرکاران بازسازی واقعه غدیر در شهرهای استان مازندران اظهار کرد: سپاهیان فرزندان غدیر، محرم و عاشورا هستند و این موضوع در عمل ثابت شده است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد بین‌المللی غدیر در زمان حضور مرحوم آیت‌الله خزعلی تصریح کرد: بنا به گفته این بزرگوار این بنیاد برای احیاء واقعه غدیر راه‌اندازی شد تا لبخند رضایت علی(ع) را در جهان آخرت از خودمان داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران یادآور شد: غدیر برای ما واقعه سیاسی است چون حاکمیت اسلام راهی جز امامت ندارد.

وی با اعلام اینکه ولایت‌فقیه ادامه‌دهنده مسئله غدیر است، خاطرنشان کرد: اسلام بدون امامت ابتر می‌ماند و اسلام با وجود غدیر ناقص نیست.

طبرسی در ادامه با بیان اینکه ولایت‌فقیه مختص شیعه است، بیان کرد: واقعه غدیر تکمیل‌کننده اقدامات پیامبر(ص) است و غدیر سرمنشا جریان مستمر نبوت است و تداوم آن تا روز قیامت است.

وی با اعلام اینکه برخی‌ها به دلیل در خطر بودن منافع مادی خویش واقعه غدیر را نپذیرفتند، گفت: جریان عدم پذیرش واقعه غدیر در حال حاضر نیز ادامه دارد ولی باید با اقدامات اثرگذار واقعه غدیر را جهانی کرد و به عنوان مطالبه عامه مردم مطرح کرد.

امام جمعه ساری در ادامه خاطرنشان کرد: با جهانی کردن واقعه غدیر بسیاری از مشکلات اجتماعی جهان حل و فصل می‌شود و به همین دلیل بسیاری از مخالفان واقعه غدیر در حال حاضر با راه‌اندازی داعش و تکفیری‌ها تلاش دارند که مسئله غدیر را کم‌رنگ کنند.

وی در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری مردم مازندران به ویژه در مبحث غدیر اضافه کرد: اعتقاد به واقعه غدیر در بین مردم مازندران بسیار زیاد است ولی باید زمینه‌ای را فراهم کنند که برگزاری مراسم غدیر به عنوان مطالبه عمومی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران تاکید کرد: توقع حضرت علی(ع) از فرزندان غدیر این است که واقعه غدیر به صورت جدی در سطح جوامع مطرح شود.

وی درباره همکاری ائمه جمعه از واقعه غدیر نیز گفت: به همه ائمه جمعه در زمینه همکاری با دست‌اندرکاران واقعه غدیر حکم صادر شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

امام جمعه ساری در پایان اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ غدیر باید برنامه‌های این دهه به صورت مردمی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها