خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه میانه در کارگاه آموزشی جنگ نرم این ناحیه، سازندگان شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای جاسوسی گوشی های همراه از قبیل واتس آپ، تانگو، لاین و ... آنها را یهودیان و آمریکائیان دانست.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۳۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر غیابی با بیان اینکه افراد در بدو ورود به این شبکه ها به صورت اختیاری اجازه دسترسی به همه اطلاعات و تماس های خود را به گردانندگان آنها می دهند، افزود: برای عضویت در شبکه های مجازی، افراد چاره ای جز این ندارند و رایگان بودن خدمات شبکه ها، این امر را برای کاربران آن تسریع می کند.

وی اظهار کرد: بیشتر این شبکه ها توسط صهیونیست ها تولید و اداره می شود و کاربران ناخواسته در دام شبکه های جاسوسی آنها قرار گرفته و با افزایش قیمت سهام آنها همچنین درآمد حاصل از فروش اطلاعات افراد توسط آنها، راه را برای جنایات و کشتار بیشتر مسلمانان توسط صهیونیست و آمریکا هموارتر می سازند.

غیابی ادامه داد: علت اینکه با وجود تحریم های همه جانبه علیه ایران، این خدمات شبکه ها همچنان به صورت رایگان در ایران عرضه می شود، افکارسازی و کسترش افکار صهیونیستی در بین مسلمانان است.

دومین کارگاه آموزشی جنگ نرم با موضوع موبایل و شبکه های اجتماعی با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها