فرمانده سپاه ناحیه نکا:

مهمترین رسالت امروز سپاه پاسداری و انتقال دستاورد انقلاب و دفاع مقدس است

امروز پاسداری از انقلاب، راه شهدا و نهضت امام راحل در گرو دفاع جانانه ما از انقلاب و پاسداشت دفاع مقدس است که امروز مهم‌ترین رسالت ما، انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جدید است.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲






خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی رمضانی ، با اشاره به رشادت‌ها و ایستادگی جانانه ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح، اظهار کرد: در طول دفاع مقدس آحاد مردم جانانه وارد شدند و آنها که می‌توانستند و توان جنگیدن داشتند، وارد میدان شدند و آنها که توان جنگیدن نداشتند، با پشتیبانی و کمک در این عرصه وارد شدند.

وی افزود: دفاع مقدس نه تنها در واژه بلکه در عمق وجودی خویش نیز دفاع مقدسی بود که مردم را وارد میدان کرد و به‌دلیل همین تقدس موجب شد که همه در طول جنگ هشت ساله عراق و استکبار علیه ایران اسلامی آمدند تا از آرمان‌های این انقلاب دفاع کنند و به نوعی همه رزمنده در میدان دفاع بودند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا ادامه داد: در جای جای ایران اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس، وحدت و یکپارچگی موج می‌زد و انقلاب را به سمت جلو برد و ارتباط و پیوندی که بین امت و امام راحل برقرار شد، موجب دفاع همه‌جانبه در برابر استکبار شد تا به قولی، همه اسلام در برابر همه کفر قرار گرفت.

رمضانی اضافه کرد: امام همه دل‌ها را در اختیار خود قرار داد و تشکیل بسیج از معجزات امام راحل بود که انقلاب و نظام را بیمه کرد که نهال نوپای انقلاب را با تشکیل بسیج مستحکم کرد و همین اتحاد و وحدت مردمی در قالب بسیج در کنار سپاه و ارتش موجب شد تا با دستان خالی وارد نبرد با استکبار شویم و این‌گونه در طول هشت سال دفاع مقدس مقابل استکبار ایستادیم و حماسه بزرگ آفریدیم.

وی گفت: در طول این انقلاب و دفاع مقدس، همه آحاد جامعه یک‌صدا بودند تا از انقلاب دفاع کنند و پشت سر ولایت و رهبری باشند و تبعیت از ولایت‌فقیه در راس همه برنامه‌ها بود که حصر آبادان شکسته، فاو آزاد شد، خرمشهر آزاد شد و عملیات‌های بزرگی انجام شد که حیرت جهانیان را برانگیخت و برکات و دستاوردهای این جنگ بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به آگاهی رزمندگان ما در طول دفاع مقدس و وارد میدان شدن، یادآور شد: بیش از 200 هزار شهیدی که در این انقلاب به شهادت رسیدند با بیداری و آگاهی وارد میدان جنگ و نبرد شدند و به شهادت رسیدند و این از برکات جنگ و دفاع مقدس ما بوده که برای دفاع از اسلام عزیز وارد جنگ شدند.

رمضانی ادامه داد: امروز پاسداری از انقلاب، راه شهدا و نهضت امام راحل در گرو دفاع جانانه ما از انقلاب، گرامی‌داشت و پاسداشت دفاع مقدس است که باید به تعبیر حضرت آقا دفاع مقدس مردمی شود که این‌چنین شد و در طول هفته دفاع مقدس، مردم در شهر و روستا با تمام توان وارد می‌شوند و تجلیل از این دوران دارند و امروز مهم‌ترین رسالت ما، انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جدید است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: مهم‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر استکبار، ایجاد بیداری اسلامی مستضعفین در دنیا بود و به دنیا فهماند که با وحدت و توکل به خدا می‌توان در مقابل دنیای استکبار ایستاد و پیروز شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در نکا افزود: بیش از یک‌صد برنامه در بیش از 200 پایگاه مقاومت سطح شهرستان نکا در این ایام برگزار می‌شود تا با انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بسترسازی شود و جوانان ما با این شناخت، آگاهی پیدا کنند تا در برابر استکبار بایستند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نکا، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان و ایثارگران، میقات حلقه‌های صالحین، افتتاح پروژه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج، همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌های تدوین شده برای این ایام است.

رمضانی در پایان با تاکید بر ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های انقلاب گفت: امروز تکلیف ما در برابر نسل جدید بسیار سنگین است و همچنان که ولایت‌مداری و ارزش‌های ناب اسلامی در طول دفاع مقدس احیا شد و رزمندگان و شهدا برای شهادت سبقت می‌گرفتند و امروز نیز در جبهه جنگ نرم، وظیفه و تکلیف داریم با آگاهی‌رسانی، جوانان را در برابر این جنگ بیمه کرده و با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، این انقلاب را به صاحب‌امر(عج) برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار