کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ صحیح مصرف مستلزم نگرشی ملی است، گفت: اصناف و بازاریان که ترویج کننده لوازم ملی و پوشاک اسلامی ایرانی در این راه نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۹۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدهاشم صدری در نشست ماهانه حلقه های صالحین پایگاه های محمدرسول الله(ص) و امیرالمونین(ع) بسیج اصناف و بازاریان الهادی که در هیئت قمربنی هاشم(ع) محله شبدری شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع هسته ای اظهار داشت: برجام باید با توجه به سخنان رهبر انقلاب در مجلس شورای نیز مطرح شود و با دقت بیشتر در این خصوص مراقبت شود.

وی افزود: استکبار جهانی بخوبی می داند امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت های تأثیرگذار در منطقه و حتی جهان است و باید برای جلب رضایت ایران حتی بسیار کم فعالیت کند و این برجام می تواند از این موضوع نیز نشأت داشته باشد.

صدری با تأکید بر مراقبت از توطئه ها و نفوذ دشمنان که رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر بر آن تأکید دارند، گفت: نفوذ دشمن بسیار حساس است و باید مراقب باشیم و راه های نفوذ دشمن را مسدود کنیم.

وی با اشاره به معضلات فرهنگی جامعه بیان کرد: با اجرای برجام پرونده هسته ای ما به سرانجام رسیده است؛ اما طمع دشمنان ادامه دارد و امروز با جنگ فرهنگی در صدد فشار به انقلاب اسلامی هستند و آنها همیشه بهانه ای برای فشار دارند.

کارشناس مسائل سیاسی بسیج تصریح کرد: بسیج به عنوان بازوی نظام باید در این عرصه وارد شود و به نظام در مقابله با فرهنگ تخریبی دشمنان کمک کند و با فعالیت های مداوم فرهنگی و اثرگذار بتواند با فرهنگ منحط وارداتی مبارزه و فرهنگ سازی ایرانی اسلامی را پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ صحیح مصرف مستلزم نگرشی ملی است، گفت: اصناف و بازاریان که ترویج کننده لوازم ملی و پوشاک اسلامی ایرانی در این راه نقش مهمی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها