مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 54 مصوبه و برنامه، ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۱۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

امرالله درفشی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس لازم است بصیرت‌افزایی در خصوص چرایی دفاع برای نسل جوان و نوجوان به خوبی صورت گیرد.

وی به نقش ارزنده رسانه‌ها در این خصوص اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید رسالت خود را در برابر این همه شجاعت و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان وطن انجام شد به خوبی انجام دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: به همین منظور در این دوره و در هفته دفاع مقدس امسال، برنامه‌های ما بسیار متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود.

درفشی گفت: اگر در سال گذشته برای هفته دفاع مقدس تنها 28 مصوبه و برنامه در کل استان داشتیم اما امسال مصوبات ما به 54 رسیده و برنامه‌های متنوع‌تری خواهیم داشت.

این مسئول مهم‌ترین برنامه را رژه نیروهای مسلح در ساعت 9 صبح روز 31 شهریور در مکان‌های اعلام شده در سراسر استان و در یاسوج بلوار عدل طبق سال‌های گذشته اعلام کرد و افزود: سایر برنامه‌ها نیز در روزهای مختلف این هفته اجرا خواهد شد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که جلسه‌ای برای همه فرماندهان دفاع مقدس در استان خواهیم داشت و همچنین نمایشگاه دفاع مقدس را در منطقه نجف‌آباد شهر یاسوج برگزار می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد از سایر برنامه‌ها این است که عملیات مرصاد توسط تیپ خط‌شکن 48 فتح استان بازسازی می‌شود.

برنامه پیاده‌روی خانواده در استان و از مسیر شرکت نفت به سمت تپه نورالشهدای یاسوج در روز جمعه این هفته یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که درفشی به آن اشاره کرد.

وی گفت: برای تبیین بیشتر دلایل هشت سال دفاع مقدس، سردار یدالله بوعلی فرمانده ارشد نظامی استان در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج حضور پیدا خواهد کرد و به ایراد سخن خواهد پرداخت.

ارسال نظرات