اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه کهگیلویه به مناطق محروم اعزام می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از اعزام اکیپ پزشکی بسیج جامعه پزشکی سپاه کهگیلویه به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۲۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
سعید برومند‌زاده در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،اظهار داشت: در مجموع در 14 عنوان 36 برنامه در سطح شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: رژه نیروهای مسلح شهرستان، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری دعای عرفه، برگزاری همایش پیاده‌روی و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

وی از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه خبر داد و بیان کرد: نشست‌های بصیرتی با موضوعات مختلف در سطح شهرستان برپا می‌شود.

برومند زاده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در سال 1379 با رویکرد محرومیت‌زدایی تشکیل شد،بیان کرد: اشتغالزایی، غنی‌سازی اوقات فراغت و کمک به سازندگی در روستاهای کمتر برخوردار از اهداف تشکیل این نهاد بود.

وی یکی از اهداف تشکیل اردوهای جهادی را مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: امسال 74 متقاضی وام اشتغالزایی در عرصه‌های مختلف صنایع دستی،پرورش مرغ بومی،ماهی،طیور،کشت گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل به مبلغ بیش از یک میلیارد و 165 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

برومند زاده خاطرنشان کرد: با تدابیری که اتخاذ شده 50 درصد وام به صورت نقدی و 50 درصد دیگر به صورت نهاده در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که این کار به صورت تضمینی انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار