خبرهای داغ:

برگزاری رژه نیروهای مسلح در چهار شهر استان کرمانشاه

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و جوانرود رژه خواهند رفت.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
داود شوهانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در شهر کرمانشاه ساعت هشت صبح روز سه شنبه هفته آینده در بلوار طاقبستان برگزار می شود افزود: در شهر کرمانشاه 14 گردان از سپاه، 14 گردان از ارتش و هفت گردان از نیروی انتظامی و مرزبانی رژه خواهند رفت.
شوهانی افزود: همچنین 40 خودروی رزمی سپاه، 40 خودروی رزمی ارتش و 20 خودروی نیروی انتظامی و مرزبانی نیز در این رژه حضور پیدا می کنند.
وی تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و سخنرانی فرماندهان نظامی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها را از دیگر برنامه های نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
ارتش جمهوری اسلامی سال گذشته مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه بود و این مسئولیت امسال به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه همزمان با سالروز آغاز حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران اسلامی آغاز خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار