خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت و جشنواره ملی نمایش‌نامه نویسی مرصاد همزمان با هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره موسیقی مقاومت در سطح منطقه‌ای و با حضور استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و سنندج در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از فرهیختگان موسیقی مقاومت برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است، عنوان کرد: جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت با حضور 12 گروه موسیقی از چهارم تا هفتم شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رحیمی‌زنگنه درباره جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی مرصاد در کرمانشاه گفت: 120 نمایشنامه در این موضوع در مرحله داوری قرار دارند و این جشنواره ننهم شهریور ماه در شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 برنامه رادیویی  و تلویزیونی برای هفته دفاع مقدس تدوین شده است، افزود: برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های ارشاد کرمانشاه برای هفته دفاع مقدس است.


ارسال نظرات