خبرهای داغ:
به مدت ۱۰ شب

برگزاری رزم نمایش "با افلاکیان" در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری رزم نمایش با افلاکیان با محوریت عملیات فتح المبین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۴۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
سرهنگ مراد علی محمدی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تدارک برنامه های مختلف به این مناسبت در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: این مراسم در ۴ شهرستان کرمانشاه، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و جوانرود برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همچنین برگزاری مراسم رژه خودرویی را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد.

 

محمدی همچنین از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا و حرم شهدای گمنام استان در ساعت ۱۱ روز اول مهر ماه خبر داد و گفت: مراسم پیاده روی خانوادگی بسیج در ۱۴ شهرستان کرمانشاه نیز در روز سوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین اجرای تئاتر خیابانی در مدارس و دانشگاه های استان را از دیگر برنامه های سومین روز هفته دفاع مقدس در کرمانشاه عنوان کرد.

 

محمدی خاطر نشان کرد: تجلیل از خانواده های شهدای سرباز، همایش نقش و پشتیبانی اصناف در دوره دفاع مقدس در اتاق اصناف و گردهمایی تبیین فرهنگ جهادی در تاریخ ۶ مهر و در شهرستان سنقر وکلیایی از برنامه های دیگری است که به مناسبت هفته مذکور در کرمانشاه برگزار می شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه همچنین از نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس خبر داد و افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس درحسینیه ثارالله کرمانشاه نیز روز هفتم مهر ماه برگزار می شود.

 

وی در پایان از برگزاری رزم نمایش با افلاکیان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با محوریت عملیات فتح المبین به مدت ۱۰ شب  در پادگان توحید کرمانشاه خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار