هژبری در یادواره 114 شهید حوزه والعادیات:
کارشناس مسائل سیاسی استان یزد با تأکید بر اینکه ولایت و امت با هم شکست ناپذیرند گفت: امت بدون ولایت خطر ندارد مثل مصر و ولایت بدون امت اقتدار ندارد حتی اگر ولایت امیرالمؤمنین(ع) باشد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۴۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد هژبری مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد شب گذشته در دومین شب یادواره 114 شهید حوزه والعادیات با اشاره به اینکه بزرگ داشت یاد شهدا ادامه راه آنان است گفت: مردم ایران امنیت فعلی خود را مدیون مقاومت شهدا هستند و اگر آبرو،عزت و سربلندی است به برکت وجود آنهاست.

آزاده و رزمنده دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از روزنامه نگاران مشهور مصری در مقاله ای نوشته است که مصر بیش از چند دهه پشت سر آمریکا دوید واز آنان اطاعت کرد و نتیجه آن این شد که امروز بیش از 3 میلیون مصری در گورستان های مصر می خوابند اما ملت ایران 37 سال است که مقابل آمریکا مقاومت کرده است و نتیجه اش دستیابی به فناوری نانو،تکنولوژی های پیشرفته هوا و فضا و هسته ای است و از امن ترین کشورهای جهان است.

هژبری با تأکید بر اینکه ولایت و امت با هم شکست ناپذیرند گفت: امت بدون ولایت خطر ندارد مثل مصر و ولایت بدون امت اقتدار ندارد حتی اگر ولایت امیرالمؤمنین(ع) باشد واگر مردم دست در دست ولایت نگذارند معلوم نیست چه بلایی به سر جامعه اسلامی می آید؛مردم دست در دست امام حسن نگذاشتند گرفتار معاویه و دست در دست امام حسین نگذاشتند گرفتار یزید شدند.

وی  افزود:از نظر سیاست مداران غربی ماهیت دینی، ولی و امام، اتصال امت به امام و گفتمان مقاومت چهار رگ اصلی انقلاب اسلامی است که فقط با زدن آنها می توان انقلاب اسلامی را از پای در آورد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنایات وحشتناک داعش در منطقه و اینکه صهیونیست ویهود سعی بر آن دارند که داعش را جدا از خود نشان دهند گفت:امروز داعش سر شیعه را میزند و سر اهل سنت را هم می زند و تنها خط قرمز آنها صهیونیست ویهود است.

احمد هژبری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دوسال اخیر توجه ویژه ای بر دشمن شناسی داشتند و  در سخنرانی خود در جمع فرماندهان سپاه باز هم به این موضوع اشاره کردند که دشمن بدنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اسلامی است اذعان کرد: ما نباید فریب لبخند دشمن یا مساعدت کوتاه مدت او را بخوریم.

یزدندا

ارسال نظرات