خبرهای داغ:
در راستای ارتقاء کیفیت سطح زندگی فردی و سازمانی کارکنان ،کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی ویژه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای ارتقاء کیفیت سطح زندگی فردی و سازمانی کارکنان ،کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی ویژه پاسداران برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ضمن تبیین و تاکید بر مدیریت اسلامی در همه سطوح مدیریتی سپاه و بسیج گفت: یک مدیر اسلامی در حوزه فردی باید امانت دار،حسن خلق،کظم غیظ،عشق به کار،صبر و کنترل نفس داشته باشد.

منفردی افزود: در حوزه اجتماعی نیز مدیر باید ساده زیستی،مشورت با دیگران،مبارزه با تملق،قاطعیت در عمل ،پرهیز از استبداد و مدارا را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی مصادیق اخلاق دینی یک مدیر بسیجی را تقوا،ایمان به خدا و اخلاص عنوان کرد و گفت: تقوا انسان را به خدا متصل می کند و از بندگی شیطان دور می کند،سعه صدر زمینه ظرفیت روحی و روانی مدیر را ارتقاء می دهد و مهارت های ارتباطی یک مدیر سبب می شود ارتباط اعضاء سازمان و زیرمجموعه نظارتی برادرانه شود.

حجت الاسلام منفردی راهکارهای موفقیت یک مدیر اسلامی را ارزشیابی موقعیت حال و گذشته ،توجه به نظرات و قضاوت های افراد تحت نظارت،خودسازی و جهاداکبر،عشق و محبت و رافت اسلامی بر افراد تحت نظارت،عدم ترور شخصیت  و انتقام جویی از افراد،داشتن گذشت و اغماض و تعامل،توجه به حق تعالی در کلیه لحظات معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان شیروان در جمع پاسداران این ناحیه به سبک زندگی فردی و خانوادگی افراد نیز اشاره کرد و گفت: حفظ خود و خانواده از آتش دوزخ از مهمترین وظایف مردان و مدیران خانواده است.

حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه سوء استفاده از مقدسات ،خانواده را متزلزل می کند گفت: در قرآن کریم بیست و هشت معروف آمده که چهارده تای آن مربوط به کانون گرم خانواده است و باید از سوی مرد و زن رعایت شود.

وی افزود : توجه به نیازهای طبیعی همسر در زندگی زناشویی،وجود شادی و غم در طول زندگی،خدمت به همسر درخانه، سفارش خانواده به نماز و تکلیف دینی و تربیت دینی فرزندان از دوران کودکی  از جمله مواردی است که اسلام به آن تاکید دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها