خبرهای داغ:
معاون اول رئیس جمهور شنبه به خراسان جنوبی سفر کرد که در این سفر، برنامه‌های ویژه‌ای شامل افتتاح پروژه بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند، افتتاح پروژه تصفیه خانه آب بیرجند و شرکت در شورای اداری پیش‌بینی شده بود.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری فارس، خراسان جنوبی میزبان معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا از جمله وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی بود.

همچنین در این سفر خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

از برنامه‌های جهانگیری به استان می‌توان به افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی بعد از مراسم استقبال در فرودگاه بین‌المللی بیرجند اشاره کرد.

همچنن بعد از این مراسم معاون اول رئیس جمهور در سالن جلسات ساختمان جدید تامین اجتماعی بیرجند حاضر شد و علاوه بر ایراد سخنرانی از طریق ویدئو کنفرانس ساختمان اداری تامین اجتماعی شهرستان درمیان را افتتاح کرد و بعد از نیز پروژه تصفیه‌خانه بیرجند افتتاح شد.

آخرین برنامه سفر 6.5 ساعته جهانگیری به خراسان جنوبی شرکت در جلسه شورای اداری استان بود که در این جلسه ابتدای استاندار خراسان جنوبی به مشکلات مردم استان و درخواست‌های آنها اشاره کرد و بعد از آن امام جمعه بیرجند، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، نماینده مردم قاین و زیرکوه و نماینده مردم بشرویه، سرایان، طبس و فردوس هر کدام سخنانی را ارائه کردند و بعد از آن وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و برخی دیگر از مسئولان به ایراد سخنرانی پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها