خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آوج:

وحدت جز با محوریت رهبری معظم انقلاب امکان پذیر نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آوج بیان کرد: وحدت جز با محوریت رهبری معظم انقلاب امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۷۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستا آوج،حجت الاسلام رحیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج ضمن گرامیداشت یادخاطره رزمندگان وشهدای جنگ تحمیلی به تفاوت‌های جنگ سخت  ونرم پرداخت.

وی گفت: دشمن درجنگ سخت قابل رویت و هدف او نیز مشخص و قابل مشاهده است ولی در جنگ نرم خاکریز ها، سلاح ها و برد آنها سروصدای بمباران ها دیده وشنیده نمی شود.

وی افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس به دنبال تصرف تمامیت ارضی و اشغال سرزمین ها بود اما امروز صحنه جنگ عوض شده و دشمن به دنبال تسخیر و تصرف اذهان است و تغییر عقائد و آرمانها را در سر می پروراند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج یاد آور شد: مسئولین دلسوز و ملت غیور کشور باید به هشدارها ودغدغه های مقام معظم رهبری توجه کنند و جنگ را تمام شده فرض نکنند و باید این مطلب را قبول کنند که فقط سنگر ها عوض شده و تاکتیک های دشمن تغییر یافته اما هدف اصلی آنهاکه مبارزه واز بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی در پایان به لزوم اتحاد و وحدت بین امت های اسلامی و یکپارچگی در داخل کشور اشاره کرد وگفت: وحدت جز با محوریت رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای امکان پذیر نیست و هیچ شخص یا گروه و جناح سیاسی نمی تواند و نباید مردم را با محوریت خود دعوت به وحدت کند.

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها