خبرهای داغ:
فرمانده جدید پایگاه نمونه کشوری شهید سید مصطفی خمینی(ره) حوزه شهید ورزنده قم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه نمونه کشوری شهید سید مصطفی خمینی(ره) حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

محمد علی مختاران محمدی در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر شاخصه های فرمانده نمونه اظهار کرد: فرمانده نمونه بسیج باید دارای شاخصه های زیادی باشد که آقای موسوی دارای این ویژگی ها بود و در این 8سال سابقه خود الگویی از مدیریت پایگاه بسیج معرفی نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم ابراز کرد: برادر موسویتوانست در ارزیابی ها و جشنواره های مختلف مقام های استانی و کشوری را کسب نماید که جای خرسندی است در بسیج چنین نیروهای متخصص و متعهدی خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب با مدیریت کلان خود می خواهد تمدن اسلامی را احیاء و به جهانیان معرفی کند، افزود: مجموعه هایی مثل پایگاه مقاومت بسیج که از بدنه مردم است با اجرای سبک زندگی اسلامی مد نظر رهبری و نهادینه کردن این فریضه سبب می شوند تا تمدن اسلامی تحقق پیدا کند.

کمالی فرمانده سابق حوزه شهید ورزنده و جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) نیز در این مراسم طی سخنانی بیان نمود: در ابتدای کار بنده در حوزه شهید ورزنده آقای موسوی در کار های حوزه مشورت های سازنده دادند و باعث شدند تا حوزه شهید ورزنده در استان مطرح و افتخار آفرین شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای اجرای هیئت های امر به معروف و نهی از منکر، حلقه های شجره طیبه صالحین و اقتصاد مقاومتی نیاز به الگوی مناسب است و در حوزه شهید ورزنده و ناحیه امام حسین(ع)، پایگاه شهید سید مصطفی خمینی(ره) الگوی مناسبی است.

گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مصطفی خمینی(ره) یکی از مجموعه‌های فعال فرهنگی و تربیتی استان قم است که موفق به کسب عنوان پایگاه نمونه و موفق کشوری در اجرای شجره طیبه صالحین در سال 89 شده است.

این پایگاه در سال های 92و 93 به عنوان پایگاه برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم معرفی شده و در سال 91 نیز موفق به کسب عنوان پایگاه برتر و نمونه جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین شده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها