خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

پیام دفاع مقدس پشتبانی از ولایت فقیه می باشد

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)گفت: پیام دفاع مقدس پشتبانی از ولایت فقیه می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۰۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

حجت الاسلام محمد زکائی مسئول تربیت و آموزش سپاه  ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج ناحیه امام حسن(ع) قزوین، با موضوع  دلیل  موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی  اظهار کرد: موفقیت رزمندگان در جنگ   تحصیلی ،خلوص نیت و اعتقاد شدید به ولایت فقیه بود.

وی  افزود: روحیه خود گذشتگی و ایثار جزء اوصاف رزمندگان  بوده، مباحث اسلام  قرآن برایشان مهم بود وعاشق قرآن اهل بیت بودند.

زکائی ادامه داد: وظیفه نسل امروز در قبال جانفشانی های رزمندگان این است که ارتباط خوب با رزمندگان برقرارکنند از تجربیات آنان و اعتقاد راسخ آنان بشنوند و در نظر داشته باشند که تعالی  امروز نسل جدید مرهون این رزمندگان است که از تمام هستی خود گذشتند تا انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی تصریح کرد: دشمن میبیند کشور ایران به عنوان الگوی کشورهای اسلامی درصدر قرار گرفته  و نداشتن وابستگی و اعتقاد به خداوند متعال و ائمه هراسی و جذب کشورهای حتی اروپا و غربی به سوی ایران که به عنوان یک کشور اسلامی  است  و احساس خطری برای دشمن شده که داعش را علم کرده اند تا اسلام وارونه به عالم معرفی کنند.

وی ادامه داد: تنها درکشور آرژانتین 26 هزار نفر نام فرزندان خود را بنام حضرت امام خمینی (ره)  نام گذاری کرده اند اسلام گرایی علت اصلی زیر سوال بردن دستاوردهای  کشورمان است از طرفی قدرت ایمانی و نظامی این کشور فوق العاده بوده،امروز دشمن به هر جا نظر میکنند رد پای ایران را می‌بینند وازاین اسلام گرایی هراس دارد.

1008/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار