خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

تنها راه مقابله با نفوذ استعمار تبعیت از فرامین رهبری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز بیان داشت: تنها راه مقابله با نفوذ استعمار و دشمنان آگاهی ، هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبری است.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج  اظهارداشت: متاسفانه برخی در داخل کشور به نفوذ سیاسی و فرهنگی استعمار به داخل کشور دل بسته اند وبرنامه های نقشه نفوذ آنان را اجرایی می کنند.

 شجاعی مهر گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب هشداردادند، دشمنان انقلاب به دنبال راهی هستند تا نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشور داشته باشند تا ضعف خود در قبال نفوذ امنیتی را که خود به ناتوانی در برابر رویارویی مستقیم در برابر جمهوری اسلامی را اذعان کرده اند را جبران کنند و از راه های دیگری از جمله نفوذ به مراکز تصمیم ساز سیاسی و فرهنگی کشور نقشه های خود را اجرایی سازند .

وی افزود: قدرت دفاعی و بازدارندگی  نیروهای مسلح کشور و آمادگی بسیج  موجب شده تا نفوذ امنیتی تقریبا غیر ممکن باشد و دشمنان نظام به دنبال این هستند تا با استفاده از رسانه های مجازی ، ایجاد ارتباطات با عناصر خود فروخته داخلی و هزاران سایت و ماهواره فریب دهنده توطئه نفوذ فرهنگی خود برای فریب مردم  را عملی سازند که در این راه نیز با هوشیاری رهبری و همراهی مردم راه به جایی نخواهند برد.

شجاعی مهر خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با نفوذ استعمار و دشمنان آگاهی ، هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبری است که می تواند کلید حل مشکلات باشد و کشور را از برهه حساس کنونی وتوطئه جریانات سیاسی و فرهنگی که چشم به انتخابات پیش رو دارند با سربلندی به جلو ببرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در تشریح برنامه های دشمنان در نفوذ سیاسی و فرهنگی به کشور گفت: امروز به ثمر نشستن شجره انقلاب و گسترش پیام های آن به اقصی نقاط دنیا موجب نگرانی و وحشت استکبار جهانی شده است که با ایجاد تروریسم وحشی در منطقه می خواهد خط مقاومت در منطقه را از بین ببرد .

وی ادامه داد: البته خود کشورهای استکباری و در راس آنان آمریکا هم می داند مردم انقلابی و جوانان مومن  ما با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از دفاع مقدس هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان نظام بتوانند ذره ای در این کشور نفوذ بکنند و با پایبندی با ارزشهای مکتب شهدا راه مقاومت و ایستادگی را دنبال خواهند کرد .

حجة الاسلام شجاعی مهر در پایان عنوان کرد: شناخت راه ومسیر زندگی شهدا برای جوانان که مالامال از صبر ومقاومت ، از خودگذشتگی و ایثار ، غیرت ومسئولیت پذیری ، عزتمندی  ودشمن ستیزی و مجاهدت ها وتلاش های بی وقفه برای خدمت به مردم بود علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی درجامعه مسیر روشنی برای زندگی جوانان خواهد بود  .

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها