خبرهای داغ:
رییس شورای سیاست گذاری استان قزوین:
حجت‌الاسلام‌ مسعود خمسه‌ای گفت: نماز یک منصب حکومتی است و متعلق به یک جریان و حزب خاصی نیست.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ مسعود خمسه‌ای رییس شورای سیاست گذاری استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه می‌فرمایند نماز جمعه یک سنگر بسیار کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان و مستکبران عالم در عرصه جنگ نرم، نظام را مورد حجمه قرار داده‌اند و نماز جمعه سنگر بسیار قوی برای مقابله با تهاجم دشمن است و این سنگر مقدس تا به حال هم رو به رشد حرکت کرده است.

این مقام مسئول با بیان این که برای رسیدن به افق بلندی که اسلام از جایگاه مقدس نماز جمعه انظار دارد،یکسری مقدماتی نیاز است، گفت: نماز یک منصب حکومتی است و متعلق به یک جریان و حزب خاصی نیست  چرا که این امر مقدس به همه مردم و کسانی  تعلق دارد که به نظام  مقدس اسلامی اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام‌ خمسه‌ای با اشاره به این که همه مسئولان در نظام اسلامی در برپایی نماز جمعه نقش مؤثر دارند اظهار داشت: یکی از صفات و خصوصیات مؤمنان ایجاد جامعه سالم است که در آن نماز به پا داشته می‌شود. اگر چنین ظرفیتی در بین مسئولان فرهنگی جامعه ما ایجاد شود و اختلاف سلیقه‌ها باعث جدایی نشود به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

به گفت رییس شورای سیاست گذاری استان قزوین ،ستادهای نماز جمعه در اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و به شکل جدی تر مهندسی فرهنگی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها