خبرهای داغ:
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان در محل دفتر فرماندهی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۲۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مانه و سملقان سرگردبیدکی در جمع خبرنگاران شهرستان گفت:ما در دفاع مقدس که 8سال به طول انجامید به جهانیان نشان دادیم که باز هم میتوانیم در مقابل تهدید ها آنان بایستیم.شهدا با تاسی به ائمه اطهار و ولایت مطلقه فقیه تجلی آیه شریفه «مَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا» شدند.وبه این طریق در آزمون دفاع از اسلام ومیهن اسلامی سربلند بیرون آمدند.

وی افزود:ایام دفاع مقدس به ما نشان میدهد حتی در شرایط بد اقتصادی هم میتوان عزت خود راحفظ کرد ودر مقابل استکبار جهانی وایادیش ایستاد.امروز هم ما میتوانیم با زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس در مقابل شیطان بزرگ ومتحدانش قد علم کرد.

فرمانده ناحیه مانه وسملقان بیان داشت امروز،از طرف رهبر معظم انقلاب دستور جهاد فرهنگی،سیاسی واقتصادی برای جامعه مومنین ودوستدارن انقلاب اسلامی صادر شده است که با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس می توان جلوی فرهنگ مبتذل غربی ایستاد .در عرصه جهاد سیاسی با فرهنگ دفاع مقدس باید جلوی  نفوذ و رخنه استکبار جهانی را بگیریم.در زمینه جهاد اقتصادی نیز باید اقتصاد روبه روشد و شکوفایی داشته باشیم که این امر محقق نمیشود مگر با تاسی با شهدا وایثار گران و تکیه بر اقتصاد مقاومتی.

سرگرد بیدکی در ادامه به تشریح  تعدادی ازبرنامه های هفته دفاع مقدس برنامه های همچون تجلیل از خانواده شهدا،  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ،رژه خودرویی و موتوری، افتتاح چند ساختمان پایگاه، جلسات بصیرتی، اموزش مقدماتی بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی ، طرح آبرو محله برای اولین بار و... نیز در طول این هفته اشاره نمودند.

وی خاطر نشان کرد: طرح ابرو محله برای اولین بار درآشخانه اجرا خواهد شد.در این طرح در هر محله یک شهید به عنوان شهید شاخص معرفی خواهد شد و یادواره ای در جلوی درب منزل شهید با نصب داربست وسرپوشیده کردن محله برگزار میشود واز خانواده شهید بزرگوار تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار