پیام فرمانده سپاه ناحیه بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با انتشار پیامی 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با انتشار پیامی 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.  

متن پیام بدین شرح است :

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های مردان و زنان معتقد به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با ایثار و اهداء جان خویش سنگ بنای انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند. به مثابه «عند ربهم یرزقون» هستند. بدون شک رشادت‌های آنان در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبری موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادیبخش در جهان شده است.

هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام(ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است. انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین وبهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است، معرفی افتخارات دوران دفاع مقدس به عنوان نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت؛ تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه است.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةا... الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار