خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

اجرای رژه موتوری از برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه امام حسن(ع)

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین بیان کرد: اجرای رژه موتوری از برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین است.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۶۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین، صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ترویج الگوی ایثار و شهادت در جامعه است.

وی گفت: مردم در این هفته تجدید میثاقی دوباره با امام راحل و شهیدان و کسانی که برای پاسداشت انقلاب و میهن خود حماسه آفریدند، خواهند داشت.

کاظمی، به لزوم پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروزه دشمن درصدد است یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را کمرنگ کند و باید تلاش کنیم با زنده و پررنگ کردن فرهنگ دفاع دسیسه دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس مملو از گنجینه‌هایی است که هر چه از آن بگوییم باز هم در مقابل عظمت آن ناچیز و گوشه‌ای از بزرگی آن است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نخستین و یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح و رژه موتوری است که همچون سال‌های قبل با شکوه برگزار خواهد شد.

این مسئول، آشنا شدن جوانان با واقعیات جنگ و دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان کرد: جهت بصیرت‌افزایی جوانان نشست‌های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

عباس کاظمی، افزود: دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگران ، دیدار با روحانیون و علما، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی ، یادواره ی شهداء روایت پروانگی ، سردارشاهرخی ، هفت شهرعشق 3هرشب هفته دفاع مقدس، بزرگ داشت هفته دفاع مقدس ، آیت الله اسلامی ، یادواره شهدای محله مسجدموسی بن جعفر(ع) سردارعابدی ، اقتصادمقاومتی کلیدحل مشکلات کشور، دکترروح الله بیات  از دیگر برنامه‌های  هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی در ادامه اظهارکرد: انقلاب اسلامی با وجود نیروهای مؤمن و انقلابی به رهبری امام خمینی(ره)، تحولات مهمی را در دنیا ایجاد کرد، زمانی که دشمن متوجه شد نمی‌تواند از اختلافات داخلی بهره‌ای ببرد جنگ را به کشورمان تحمیل کرد.

کاظمی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن دشت خوزستان بود و به دلیل موقعیتی که استان خوزستان داشت همیشه مورد توجه دشمنان قرار گرفت اما جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیرو و امکانات محدود خود پیروز این دفاع مقدس شد و دشمن با اهدافی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت، ناچار به پذیرفتن شرایط ما شد.

  فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در خاتمه گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را بر همگان فرض دانست و بیان کرد: جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره‌های شهدای محله‌ای در محلات مختلف برگزار خواهد شد.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار