به مناسبت برگزاري مراسم 31 شهريور و آغاز هفته دفاع مقدس در زنجان محدوديت هاي ترافيكي اعمال می شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندهي انتظامي استان زنجان ضمن تبريک فرا رسيدن 31 شهريور و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: به منظور تامين نظم و ايمني عبور و مرور و جلوگيري از تراکم بار ترافيکي در مسيرهاي منتهي به محل برگزاري مراسم ، از ساعت 07:00 صبح 31  شهريور  روز  سه شنبه  تا  پايان مراسم محدويت هاي ترافيکي در مسير بزرگراه 22 بهمن از ميدان روزبه تا تقاطع تربيت تمهيدات ترافيكي خواهد شد.
سرهنگ " رمضان آفريدون " افزود:  تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 6 روز  سه شنبه  31  شهريور ماه تا پايان مراسم در معابر، تقاطع تربيت به سمت غرب، ميدان سربازان گمنام به سمت غرب، خيابان دادگستري از سمت شمال به جنوب، كوي نصر از سمت شمال به جنوب، خيابان مدرس از سمت شمال به جنوب و جنوب به شمال، ميدان مدرس از سمت غرب به شرق، خيابان سعدي شمالي، تقاطع دادسراي نظام به سمت شمال بسته می باشد.
سرهنگ " آفريدون" در ادامه گفت: توقف هر نوع وسيله نقليه در محدوده ترافيکي  ممنوع بوده و خودرو هايي که در مسير توقف نمايند با جرثقيل به پارکينگ حمل خواهد شد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان  از شهروندان عزيز خواست ،که نهايت همکاري را در راستاي  هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم  هفته دفاع مقدس با ماموران پليس راهنمايي و رانندگي و ماموران انتظامي داشته باشند.

ارسال نظرات