فرماندار شهرستان مهریز:

ایجاد آموزشکده فنی پسران در دستور کار مسئولان مهریز است

فرماندار مهریز گفت: مهریز از پتانسیل خوبی در بحث آموزش عالی برخوردار است و در تلاش هستیم دانشکده فنی که از ضروریات و خواستهای مردم مهریز هست در این شهرستان راه اندازی شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: فرماندار شهرستان مهریز  گفت: مهریز از پتانسیل خوبی در بحث آموزش عالی برخوردار است و در تلاش هستیم دانشکده فنی که از ضروریات و خواستهای مردم مهریز هست را در این شهرستان راه اندازی نماییم.

سید محمد رستگاری افزود: ایجاد آموزشکده فنی پسران در دستور کار مسئولان مهریز بوده و خواهد بود لذا برای شروع در حال دریافت مجوز این آموزشکده با چند رشته برای خواهران در مهریز هستیم و با ساخت و تکمیل ساختمان این دانشکده حتما شاهد توسعه آن و گسترش رشته های پسرانه نیز خواهیم بود.

فرماندار مهریز افزود: درصدد هستیم با مساعدت مسئولین دانشگاه یزد و دانشگاه فنی و حرفه ایی استان  این آموزشکده را در اولین فرصت راه اندازی نموده و  فعلا در رشته طراحی دوخت و مدیریت خانواده  این آموزشکده کار خود را آغاز خواهد نمود و رشته حسابداری نیز به آن اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است تا ساخت ساختمان آموزشکده فنی مهریز، ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان در اختیار این دانشگاه فنی و حرفه ایی قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار