خبرهای داغ:
محمدی
همزمان با هفته دفاع مقدس:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان اصفهان گفت: 400 روای همزمان با هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس با حضور در دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد به روایت‌گری و تبیین ارزش‌های این دوران می پردازند.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، منوچهر معتمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان(عج) با برگزاری دوره های آموزشی برای راویان دوران دفاع مقدس درصدد گسترش و تبیین فرهنگ این دوران طلایی و مقدس است.

وی افزود: این مرکز تا کنون 600 راوی را آموزش داده است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس دوره آموزشی تکمیلی راویان دوران دفاع مقدس را به مدت سه روز با حضور 140 نفر از راویان استان اصفهان برگزار کرده ایم.

وی عنوان کرد: اساتید رزمنده دوران دفاع مقدس، شرکت کنندگان در این دوره را با ویژگی‌های یادمان والفجر 8، شلمچه، فتح المبین و شهدای هویزه آشنا ساختند.

معتمدی گفت: 90 درصد از شرکت کنندگان در این دوره از رزمندگان دوران دفاع مقدس و 10 درصد دیگر از راویان جوان هستند، راویان خواهر که عمدتاً از طلاب حوزه علمیه هستند در دوره آموزشی دیگری در مهرماه برای روایتگری در اردوهای راهیان نور دانش آموزی آماده می شوند.

وی یادآور شد: این اردوها از نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز و تا پایان سال ادامه می یابد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان اصفهان بیان کرد: آشنایی با مسیرهای حرکت کاروان‌ها، آشنایی با عملیات های انجام شده در مناطق مورد بازدید زائران و آشنایی با یادمان های دفاع مقدس در این مناطق، از جمله موارد مطرح شده در دوره های آموزشی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان(عج) است.

وی در پایان یادآور شد: این مرکز آمادگی دارد تا راویان دوران دفاع مقدس را جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌ها به سراسر استان اعزام کند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها