نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

اوج قدرت دفاعی امروز خود را مدیون امام راحل (ره) هستیم.

آیت الله سلیمانی: امام راحل با آمدن خود حیات و روح دفاع را بدون هیچ نقصی بوجود آورد/اگر امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی می آورد و نفوذ فرهنگی انجام می دهد بواسطه حیات واقعی انسان در لوای دین و زنده شدن قدرت دفاع است.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۷۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سلمان، آیت الله سلیمانی در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران که صبح امروز برگزار شد دفاع مقدس را زیباترین واژه دانست و اظهار کرد: دفاع مرز مشترک انسان با ذات اقدس ربوبی است.

وی با تاکید بر اینکه هر موجود زنده ای باید از تمامیت حیات خود دفاع کند افزود: دفاع پیش از آنکه به عنوان وجه نظامی در کلاسیک جنگ مطرح باشد در قاموس طبیعت مطرح است.

آیت الله سلیمانی غضب را سرمایه ی دفاع انسان برشمرد و بیان داشت: اگر این سرمایه در انسان نباشد نشان از بی هویتی، بی غیرتی، پوچی و کرختی در اوست.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی برای حفظ منافع خود جوامع پیشرو را کرخت، مستعمر و بی هویت می کند و بعد از آن به حریم زندگیشان تجاوز و برای آن کشور مدیریت و مهندسی می کند اما آن کشور توان دفاع از خود را ندارد.

وی غزوه های پیامبر اسلام را نمونه هایی از تقویت روح دفاع دانست و تصریح کرد: با رژیم منحوس پهلوی ایران اسلامی توان دفاع از خود را نداشت.    

وی اضافه کرد: امام راحل با آمدن خود حیات و روح دفاع را بدون هیچ نقصی بوجود آورد؛  اوج قدرت دفاعی امروز خود را مدیون امام راحل (ره) هستیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه خداوند مدافع مومنان است خاطر نشان کرد: اگر 8 سال مقاومت و سلحشوری رزمندگان اسلام نبود خبر ی از صومعه یهودیان،  کلیسای مسیحیان و مساجد مسلمانان نبود.

وی یاداور شد: اگر امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی می آورد و نفوذ فرهنگی انجام می دهد بواسطه حیات واقعی انسان در لوای دین و زنده شدن قدرت دفاع است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار