حجت الاسلام محمد صادق شعبانپور: ایجاد اختلاف در سه ضلع اصلی مسجد روحانیت، هیئت امنا و پایگاه بسیج، جلوه دادن مستحبات در برابر واجبات و جایگزینی و بدل سازی اماکن دیگر برای کار فرهنگی به جای مسجد از جمله طرح های دشمن برای خالی کردن مساجد از جوانان است.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد صادق شعبانپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت:  ایجاد اختلاف در سه ضلع اصلی مسجد روحانیت، هیئت امنا و پایگاه بسیج، جلوه دادن مستحبات در برابر واجبات و جایگزینی و بدل سازی اماکن دیگر برای کار فرهنگی به جای مسجد از جمله طرح های دشمن برای خالی کردن مساجد از جوانان است.

وی در مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی پایگاه های بسیج مساجد ساوه اظهار کرد: کار فرهنگی در کوتاه مدت اثرگذار نیست بلکه نیازمند استمرار فعالیت و صبوری مسئولین است باید همه دست به دست دهیم تا فرهنگ اسلامی حفظ و توسعه یابد.

حجت الاسلام شعبانپور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی افزود: وقتی دغدغه فرهنگی خواب را از رهبر انقلاب می رباید پس هر کسی از اقشار مخنلف دانشجو، دانش آموز، روحانی، برادر و خواهر وظیفه دارد با هر توانی در این عرصه حاضر شود تا با همدلی و همزبانی ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ و گسترش دهیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: ایمان، تقوا، توکل، معنویت، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس موجب شد با وجود عدم امکانات و آموزش های تخصصی در مقابل مستکبران جهانی مقاومت کرده و پیروز شویم.

وی با تاکید بر نقش مسجد ادامه داد: نیروی که در مسجد کادر سازی شود نیروی قدرتمندی است که توان استقامت در برابر تهاجم دشمن را دارد .

حجت الاسلام شعبانپور تصریح کرد: جوانی که انقلابی و اسلامی تربیت می شود وقتی مذاکره و توافقی با دشمن را ببیند حواسش جمع است که دشمنی مستکبرین تمامی ندارد و اگر غافل شود دشمن او را از ارزش ها و مسجد دور می کند تا احساس خطر نکند و در برابر تهاجم جدید دشمن آماده نباشد.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: عده ای در خارج و داخل می خواهند پوشاک، خوراک و گفتمان جوانان را تغییر دهند ما هم برای خنثی سازی توطئه های دشمن باید کار کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه یادآوری کرد: انقلاب اسلامی در اوایل ظهورش مرزهای سایر کشورها را درنوردید باید فکر کنیم چرا سایر کشورها از تجربیات ما استفاده می کنند ولی ما از ارزش های انقلابی غافل هستیم.

 

وی تاکید کرد: شروع کار فرهنگی، انقلابی و اسلامی از مسجد است همین حضور جوانان در مسجد ارزش دارد زیرا به بیان امام خمینی(ره) مسجد سنگر است و نباید خالی شود اگر جوانان از سنگر خارج شوند ارزشهای آلوده نصیبشان می شود.

حجت الاسلام شعبانپور افزود: دشمنان به دنبال بدلسازی حتی برای مسجد هستند تا مسجد خالی شود کار فرهنگی خارج از مسجد جواب کامل نمی دهد، استقامت و پیروزی رزمندگان به برکت حضور و شروع کار در مسجد بود.

ارسال نظرات