به همت بسیج در هفته دفاع مقدس؛بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی کشور برگزار می شود

یزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی به همت بسیج روز جمعه سوم مهر ماه در بیش از 400 شهر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج،جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی بسیج گفت:بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت توسعه و عمومی کردن ورزش همگانی، در طول سال برنامه های مختلف و متنوعی را در نظر گرفته است تا فرهنگ ورزش را در بین خانواده ها نهادینه کند.

وی افزود: در همین رابطه در هفته دفاع مقدس و برای گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، روز جمعه سوم مهرماه بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی در بیش از 400 شهر کشور برگزار می شود. این برنامه، یکی از برنامه های شاخص بسیج و ستاد بزرگداشت هفته دقاع مقدس است و در همین راستا فراخوان عمومی در سطح شهرها داده شده است و امیدواریم شاهد حضور پر شور مردم انقلابی و بسیجی کشورمان در این همایش باشکوه باشیم.همچنین با همکاری ها نهادها وموسسات مالی و اعتباری جوایز ارزنده ای برای قدردانی از شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

الیاسی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین همایش باشکوهی نشان می دهد که بسیج توانایی برگزاری رویدادهای بزرگ ورزش همگانی را دارد و آمادگی این را داریم تا با همکاری وزارت ورزش برای توسعه ورزش همگانی گام های بزرگی را برداریم.

مدیر ورزش همگانی بسیج در ادامه با تشکر از معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش تصریح کرد: باید از جناب آقای شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش که طی ابلاغی به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها خواستار همکاری و همراهی این ادارات با بسیج شدند و حمایت شان را از این حرکت انجام دادند، قدردانی و تشکر کنم.

وی در پایان گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از امسال به عنوان برنامه شاخص بسیج، در تقویم برنامه های هفته دفاع مقدس قرار گرفته است و امیدواریم هر سال پرشور تر از سال های قبل برگزار شود.
ارسال نظرات