مشاور عالی سپاه قدس در جمع بسیجیان مهریزی:

عظمت ایران مدیون جانفشانی شهیدان است/ایران تنها کشور استکبار ستیز عالم

مشاور عالی سپاه قدس گفت: ایران تنها کشور استکبار ستیز عالم اسیت که با قدرت به اهداف خود در مقابل دشمنان ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز:  سردار حسن کریم پور در اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز یزد افزود: دنیای استکباری، ایران اسلامی را تنها کشوری می داند که در برابر زیاده خواهی آنها ایستاده است.

وی ادامه داد: دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب کشور ما را قدرتی بزرگ می دانند که در مقابل استکبار و اهداف و توطئه های مختلف آنها ایستاده است. یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: عظمت و قدرتی که امروزه ایران در داخل و خارج و در بین ملتهای مختلف عالم دارد به برکت ایثار و جانفشانی شهیدان و هوشیاری و مقاومت ملت فهیم ما است.

کریم پور گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی و همچنین استکبار ستیزی به عنوان شاخصه اصلی انقلاب اسلامی باید همواره در فکر و ذهن ملت شجاع و جوانان کشور زنده بماند.

 مشاور عالی سپاه قدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راس نظام اسلامی با همراهی مردم و مسوولان و بسیجان دلاور همچنان استوار برای اجرایی شدن اهداف و آرمان های امام و شهیدان تلاش می کنند.

کریم پور افزود: در بین مردم و جوانان سوالات و شبهاتی در مسائل مختلف ممکن است وجود داشته باشد که وظیفه نخبگان بسیجی است که شفاف به آنها پاسخ دهند.

وی اظهار داشت: هر بسیجی فرهیخته باید در عمل یک مرجع قوی در مقام پاسخگویی به نظرات و مطالبات مختلف قانونی آحاد مردم در جامعه اسلامی باشند . یادگار دفاع مقدس گفت: ما باید برای مردم و جوانان حرف داشته باشیم و منطقی و واقع بینانه جوابگوی آنها در ابعاد مختلف باشیم که این امر یک رسالت مهم است.

کریم پور اظهار داشت: دشمنان در 36 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسامی با استفاده از ابزارهای مختلف وارد عرصه کارزار علیه کشور و نظام ما شدند که تمامی آنها نقش بر آب شده است.

وی گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند مهمترین رسالت کنونی جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان در نظام است.

وی افزود: تا فکر و اهداف و نظرات مقام معظم رهبری در کشور و بین مردم و جوانان ما وجود دارد هیچ دشمنی نمی تواند در ابعاد مختلف علیه ما تهدید باشد.

این مسئول اظهار داشت: آمریکا مذاکرات را در موضوع هسته ای دنبال می کند تا ایرانیان به او به عنوان یک کشور نگاه کنند چون آنها در سیاست های خود درقبال ملت و کشور ما شکست خورده اند.

همچنین رییس مجمع عالی بسیج مهریز در گزارشی به اهداف و برنامه ها و نقش کارگروه ها و برنامه های آن اشاره کرد.

در ادامه کارگروه تربیتی اخلاقی گزارشی در وضعیت آن و راهکارهای رسیدن به تحقق عالیه در این بخش اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز  نیز در سخنانی به نقش مجمع ، اهداف دشمنان و لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آنها بخصوص مسئله نفوذ تاکید کرد.

همچنین در پایان اجلاسیه نیز بیانیه در شش بند قرائت و مورد تایید قرار گرفت .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار