برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چرام تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

علی‌اصغر نورایی‌نسب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان چرام را تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، به نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران یکی از مهمترین وظایف که همان انعکاس حماسه‌آفرینی‌ها و رساندن پیام رزمندگان بود را به عهده داشته و نقش چشمگیری در افزایش روحیه ایثارگری مردم داشتند.

وی افزود: حماسه دفاع مقدس پرافتخارترین مقطع دوران کشور بود که با نصرت الهی و مقاومت مخلصانه و ایثارگرانه مردم شریف و فداکار ایران در سایه وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه موفق شدیم متجاوز را تنبیه کنیم و باعث شد که دشمنان دیگر جرأت نکنند وارد جنگ نظامی با ایران اسلامی شوند.

نورایی‌نسب با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون دوران دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام بسیار حائز اهمیت بوده و به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی، مقابله با ظلم و ظالم، دفاع از مظلوم، رشادت و مجاهدت، ایثارگری و شهادت و تحمل سختی‌ها را بخشی از گنج‌های این گنجینه تمام نشدنی دانست و به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای نظامی و انتظامی و عزیزان بسیجی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام، غبارروبی گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد و عنوان داشت: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همایش تجلیل از همسران و فرزندان شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های محوری امسال، همایش پیاده‌روی عمومی است که با نام شهدا و یاد و خاطره این عزیزان برگزار خواهد شد.

نورایی‌نسب برگزاری همایش عفاف و حجاب، میثاق دانش‌آموزان با شهدا، شب شعر و خاطره‌گویی و برگزاری دعای عرفه، کمیل و ندبه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش‌ها و مراسمات گروه‌های سیاسی و احزاب در سطح شهرستان چرام، تصریح کرد: در صورتی که در چنین جلساتی مطالب و صحبت‌های مخالف با قوانین و در جهت تضعیف و ضدیت با نظام جمهوری اسلامی مطرح شود، مسئولین برگزاری چنین همایش‌هایی باید پاسخگو باشند و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار