رییس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان تهدیدات مکرر دشمنان علیه ملت ولایتمدار و مقتدر ایران اسلامی هیچ تأثیری در روحیات انقلابی ملت ایران اسلامی ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار نظرعلی علیزاده امروز در یادواره شهدای اصناف و کارگری آستارا که اداره کل تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در تمام لحظات عمر خود باید یاد امام و شهدا را نه در ذهن بلکه در دل و جان خود گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس فرصتی بود که ملت ولایتمدار ایران اسلامی قدرت و اقتدار خود را به مستکبران عالم نشان داد گفت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس راه را شناختند و با تمسک به خدا و اهل بیت(ع) با هدایت های امام راحل بر رژیم بعثی و همدستانشان پیروز شدند.

رییس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی جنگ بین اسلام و کفر بود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس امام خمینی(ره) دفاع را برای همه واجب دانست و همه ملت با لبیک به امام خمینی(ره) در میدان مبارزه با استکبار فی سبیل الله حاضر شدند و بر  دشمنان اسلام غلبه کردند.

سردار علیزاده شهدا را نماد شجاعت و مقاومت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی و ولایتمداری در ملت ایران بیدار و زنده باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت عظیم را به زانو درآورد.

وی اضافه کرد: اگر نگاه های ما تغییر پیدا کند و ما همانند دروان جنگ فی سبیل الله در تمامی عرصه ها وارد شویم و مدیریت و برنامه ریزی داشته باشیم در تمامی بخش ها به موفقیت می‌رسیم.

رییس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به تهدیدات دشمنان نطام و ملت ایران اسلامی تصریح کرد: تهدیدات مکرر دشمنان علیه ملت ولایتمدار و مقتدر ایران اسلامی هیچ تأثیری در روحیات انقلابی ملت ایران اسلامی ایجاد نکرده است.

ارسال نظرات