فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تکیه تولید کنندگان و صنعتگران داخلی بر اقتصاد مقاومتی و دانش داخلی موجب پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در جمع مدیران واحد های تولیدی و صنعتی استان که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات کردستان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور مجاهدت، پایمردی و ایثار ملت عزیز ایران و رزمندگان اسلام است.


وی اظهار کرد: حمله رژیم بعث با حمایت امپریالیسم جهانی و در راس آنها آمریکا با هدف تضعیف انقلاب اسلامی بود که پایمردی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس موجب شد که دشمنان به این اهداف شوم خود نرسند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس با تکیه بر داشته های خودمان در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کردیم، افزود: امروز نیز کسانی که در عرصه اقتصادی، آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می کنند، یقیناً همطراز با مجاهدت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.


رجبی ادامه داد: هم اکنون 30 درصد واحدهای تولیدی استان کُردستان غیرفعال است و این در شان مردم شریف کُردستان و استعدادها و پتانسیل‌های این استان نیست.


وی تاکید کرد: حرکت در راستای نهادینه شدن منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد باید در راس امور و برنامه های تولید کنندگان قرار گیرد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان با بیان اینکه پیشرفت در عرصه های موشکی و هسته ای حاصل اتکا به دانش و قدرت داخلی بوده است، افزود: اگر امروز نیز تولید کنندگان و صنعتگران داخلی با تکیه بر مفهوم اقتصاد مقاومتی بر دانش داخلی متکی باشند، پیشرفت کشور قطعی است.


رجبی با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس عرصه جنگ "جنگ سخت بود"، گفت: امروز عرصه جنگ در بُعد اقتصادی و جنگ نرم است و کسانی که در این عرصه ها تلاش کنند، همطراز با مجاهدت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان در پایان با تاکید بر داشتن روحیه جهادی، انقلابی و بسیجی در انجام تمامی امورات کشور، یادآور شد: تمام پیشرفت های کنونی کشور اعم از پیشرفت های تکنولوژیک و نظامی، هسته ای و صنعتی حاصل همین روحیه جهادی و بسیجی ملت ایران است.


ارسال نظرات