فرماندار تفت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را جاودانه‌ترین و ماندگارترین فصل در تاریخ ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فرماندار تفت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این مقطع پرتلالو را جاودانه ترین فصل ایثار و فداکاری در تاریخ ایران ارزیابی و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

«محمود زارع رشکوییه» در این پیام با گرامیداشت یاد و خاره امام راحل عظیم الشان(ره) و همه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس آورده است: آنچه امروز برای ما به یادگار مانده است تاریخ درس آموز و افتخارآفرینی است که مشحون از دلاوری، فداکاری و غیرت مردان الهی است که جان عزیز خویش را در کف نهادند و با بهره گیری از مکتب متعالی عاشورای حسینی و تبعیت محض از رهبر حکیم و عارف خویش خالق جاودانه ترین زیبایی های تاریخ شدند.

فرماندار تفت با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ادامه داده است: تردیدی نیست که دفاع مقدس، جاودانه‌ترین و ماندگارترین فصل ایثار و فداکاری در تاریخ ایران است و می توان با بهره گیری از فرهنگ سترگ و مقدس برجای مانده از آن روزگار، آینده ایران عزیز اسلامی را برای همیشه تضمین کرد و مسیر حرکت به سمت قله های عزت و افتخار را هموار نمود.

زارع در پایان این پیام، برگزاری یادواره ها و یادمان های شهدای والامقام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سروهای آزادی و کرامت را حرکتی فرهنگی و ارزشمند برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی شایسته است تا با تبیین و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و نثار، ویژگی ها و سجایای اخلاقی عزیز ترین و فداکارترین فرزندان این سرزمین را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان کنونی ایران اسلامی بشناسانیم.

 

ارسال نظرات