برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی با یکی از هادیان سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور

نشست سیاسی و بصیرتی با حضور دکتر برزگر از هادیان سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دکتر برزگر از هادیان سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در نشست سیاسی و بصیرتی سپاه ناحیه ابهر گفت: شعار مرگ بر آمریکا جزء ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما است.
دکتر برزگر افزود: اگر بیانات مقام معظم رهبری را بعد از برجام بررسی کنیم به یک کلید واژه برخورد میکنیم و آن سناریوی استکبارجهانی بعداز برجام است و این موضوع در صحبت های مقام معظم رهبری مشخص شده است.
دکتر برزگر با اشاره به رویکرد آمریکا در قضیه هسته ای و برجام افزود: شعار مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی جزء ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما است و اصلا نمیشود ما انقلاب کنیم و خوی استکبار ستیزی نداشته باشیم.
وی در ادامه عنوان نمود حمایت از مقاومت و حزب ا.. ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و خواسته ای که کشور های غربی از ما دارند در حوزه تغییر رفتار همین کنار گذاشتن  روحیه استکبار ستیزی و انقلابی ما است.
نکته ای که قابل توجه است این است که چرا آمریکایی ها از یک رویکرد تقابلی به رویکرد تعاملی روی آورده اند؟
دکتر برزگر در پاسخ به این سوال مطرح شده افزود: از دوران ریاست جمهوری بوش پسر تا پدر رویکرد آمریکا در حوزه سخت افزاری تقابلی بوده یعنی تهدید به جنگ  و تجهیز گروهک ها می باشد.
وی افزود در پایان دوره بوش پسر محققین آمریکایی به این نتیجه رسیدند که باید رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر بدهند و استراتژی فشار از بیرون و فروپاشی از داخل و پیچیده ترین تحریم هارا برای کشور طراحی کردندو اگر این تحریم ها را برای کشوری طراحی میکردند بدون شک فلج کننده بود.
دکتر برزگر در توضیح استراتژی فشار از بیرون و فروپاشی از داخل گفت: دشمن در این استراتژی بدنبال ایجاد نارضایتی حکومتی و نارضایتی مدنی در بین مردم است تا بوسیله این روش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط نماید، و این رویکرد جدید آمریکایی هم به نتیجه نرسیده چرا که خود مقامات دولت آمریکا جان کری و وندی شرمن در قضایای بعداز برجام اذعان داشته اند.
دکتر برزگر با اشاره به دو نفوذ سیاسی در در داخل کشور که هردو برجسته هستند خاطرنشان کرد،در حوزه سیاست خارجی آمریکایی ها به دو مساله چشم دوخته اند یکی در حوزه اجرایی و حاکمیت  نسبت به تصمیم سازان وتصمیم گیران است ،تصمیم سازان در هر اداره و ارگان تولید فکر میکند و تصمیم گیران مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه ضمن هوشیاری همه ملت ایران و مسئولین نسبت به انتخابات آینده در کشور خاطر نشان کرد، انتخابات یکی از روش های نفوذ سیاسی در دستگاه های اجرایی کشور توسط دشمن می باشد.
دکتر برزگر در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه متن بیانیه برجام چه تصویب بشود یا نشود، ما دست از حمایت  از برداران خود در سوریه و حزب ا... و کشورهای اسلامی برنخواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار