فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمن می خواهد شکست خود را بدر رابر اراده ملت ایران، پشت ابزار مذاکره پنهان کند.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان در خرم آباد که با حضور یگان های نظامی، انتظامی و بسیجیان برگزار شد، گفت: ملت ایران با تاسی به روحیه استکبار ستیزی خود توانسته اند که ضمن ایستادگی در برابر دشمنان به دفاع از مظلومان بپردازند و با این حال امروز دشمن برای اینکه بتواند شکست خود را لاپوشانی کند به ابزار مذاکره متوسل شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با روحیه مقاومت و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس توانستند پرده ریا را از چهره شیاطین بیندازند افزود: امروز به لطف خدا گفتمان انقلابی به عنوان یک هنجار در بین ملت ها نهادینه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از دشمن شناسی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس نام برد و گفت: ملت ایران با مقاومت در هشت سال دفاع مقدس نسبت به تحقق نصرت الهی در اثر ایستادگی اطمینان پیدا کردند.

کشکولی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ملت ایران مفاهیم ارزشی را در خود نهفته است اظهار کرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری درس و عبرت ها است و این به منزله جنگ طلب بودن ما نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن از حماقت های خود درس نگرفته است و به همین دلیل به استفاده از حربه پوسیده مذهب علیه مذهب با هدف به راه انداختن درگیری های مذهبی روی آورده است اظهار کرد: دشمنان با خلق داعش می خواهند که بین مسلمانان درگیری ایجاد کنند.

ارسال نظرات