خبرهای داغ:
دبیر اتاق فکر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:
دبیر اتاق فکر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج بیان داشت: غفلت از انقلاب اسلامی بزرگترین خطر است.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، بهزاد کاظمی در همایش نهضت روشنگری سپاه ناحیه بوئین زهرا در جمع هادیان سیاسی بسیج با بیان اینکه دفاع مقدس منظر هجوم همه جانبه دشمن به نظام اسلامی در جنگ سخت بود گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس از اصل دشمنی برعلیه نظام اسلامی دست برنداشت و فقط دکترین خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد.

وی با بیان حدیثی از امام علی (ع) که می فرمایند:«غافل شدن از دشمن خود مضرترین دشمن است» افزود: اولین کاری که دشمن می کند این است که ما را از اصل وجود دشمن غافل می کند و دائم تبلیغ می کند که دشمن وجود ندارد.

کاظمی با اشاره به اینکه دشمن برعلیه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 3 راهبرد را دنبال می کرده است ابراز داشت: تغییر ساختار نظام اسلامی، تغییر رفتار ایران اسلامی و کنترل و مهار ایران که

کف خواسته استکبار در سال های پس از پیروزی انقلاب بوده است و دشمن هر سه استراتژی  فوق را همیشه دنبال می کرده است.

دبیر اتاق فکر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، اظهار داشت: دشمنی آمریکا قبل از برجام با برنامه ها و طرح های جمهوری اسلامی و مکتب اسلام مخالفت می کرد ولی بعد از برجام با اصول انقلاب اسلامی و مکتب اسلام مخالفت می کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد دارد در منطقه خاورمیانه دوباره مسلط شود خاطرنشان کرد: تفکر نگاه به بیرون که در بین عده ای از مسئولین وجود باید مهار شود و با تیزبینی نباید اجازه دهیم آمریکا پس از 37 سال دوباره به این کشور بازگردد.

 

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها