فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس به عنوان عرصه نمایش جهاد مردمی در مقابل استکبار جهانی می تواند الگوی نسل امروز قرار گیرد
کد خبر: ۸۵۷۱۶۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی روز سه شنبه در آیین سان و رژه نخستین روز هفته دفاع مقدس در زاهدان اظهار داشت: برای تمام افرادی که در آوردگاه دفاع مقدس جانبازی و سربازی انجام داده اند این هفته ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد.
وی ادامه داد: از مدیریت جهادی که زاییده دفاع مقدس است می توان برای مدیریت و رسیدن به پیشرفت در عرصه های مختلف استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس به عنوان یک اتحاد ملی، نمادی از همراهی و جهاد مردم در جنگی نابرابر در مقابل دشمنان اسلام بود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: توکل، توسل و توجه به خداوند متعال از ویژگی های دوران دفاع مقدس بود که اساس پیروزی این عرصه را فراهم کرد.
سردار معروفی با اشاره به نقش کلیدی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تصریح کرد: ویژگی اصلی دفاع مقدس پیروی از ولایت و رهبری و نیز پیوند عمیق میان ملت ایران و امام خمینی (ره) بود.
وی افزود: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و ادامه دادن راه شهدا می توان در مسیر دستیابی به اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی موفق و سربلند عمل کرد.
آیین رژه و سان هفته دفاع مقدس یک آیین ملی است که هر سال در آغاز این هفته در سراسر ایران برگزار می شود.

ارسال نظرات