خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای سواره و پیاده نیروهای مسلح روز سه شنبه در بلوار طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح امروز و با حضور مسوولین و مقامات استانی با نظم و شکوه خاصی برگزار شد.
بلندقامتان نیروهای مسلح کرمانشاه با شعار کوبنده 'الله اکبر، پاینده رهبر' از مقابل جایگاه و مسوولین رژه رفتند و برای دفاع از تمامیت ارضی کشور اعلام آمادگی کردند.
در این مراسم که جمع زیادی از آحاد مختلف مردم نیز حضور داشتند، نیروهای مسلح استان کرمانشاه اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج بار دیگر اقتدار و توان بالای دفاعی خود را به رخ دشمنان کشیدند.
در این آیین باشکوه همچنین ادوات نظامی دفاعی از مقابل جایگاه عبور داده شد و به معرض نمایش عموم درآمد.
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رضایی بابادی استاندار، ملکی دادستان، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سردار امان الهی فرمانده انتظامی استان از جمله مسوولین حاضر در جایگاه بودند.
ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، امیر کاظمی فرمانده ارشد نظامی در غرب و سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف در غرب کشور نیز از دیگر مسوولین حاضر در مراسم بودند.
مشابه این مراسم در شهرستان های اسلام آبادغرب، جوانرود و سرپل ذهاب نیز برگزار شد.
برنامه های هفته دفاع مقدس که امسال به مسئولیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار می شود از امروز (31 شهریور) آغاز و تا ششم مهر ادامه می یابد.
جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم بعث عراق با ایران در روز 31 شهریور با شلیک اولین موشک ها به شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه آغاز و در پنجم مرداد سال 67 با انجام عملیات مرصاد در اسلام آبادغرب به پایان رسید و در این مدت کرمانشاه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور 9 هزار و 800 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.
ارسال نظرات