سردار حسین معروفی:

راه شهدا نجات بخش ما در عرصه طوفانی امروز است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی زاییده هفته دفاع مقدس است گفت: راه شهدا نجات بخش ما در عرصه طوفانی امروز است
کد خبر: ۸۵۷۱۶۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج: سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز به میزبانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزارشدبا تبریک آغاز سی وپنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس از این هفته به عنوان هفته طلایی ویادآور حماسه گری ،رشادتها وجانفشانی شهداء ورزمندگان اسلام نام برد و اظهار کرد:   هفته دفاع مقدس نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانیست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ کرامت انسانی و تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: برای ما و همه رزمندگان و کسانیکه در دفاع مقدس افتخار آفریدند هفته دفاع مقدس ویژگی خاص دارد.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس که مدیریت جهادی زاییده آن است مهم ترین مدیریت برای پیشرفت جمهوری اسلامی است.

سردار معروفی تصریح کرد: وفاق ملی در دوران دفاع مقدس الگوی کار  و یکی از عوامل پیشرفت و پیروزی ما در مقابل دشمنان بود که می‌تواند امروز به عنوان الگویی برای جامعه باشد.

وی توسل و حسن ظن به خدای متعال را پایه های اساسی پیروزی در دوران دفاع دانست و خاطر نشان کرد: تبعیت محض از ولایت و رهبری شاخصه مهم دیگر در پیروزی مقابل استکبار بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یاداور شد: پیوند زیبای امام با امت در دوران دفاع مقدس الگوی بزرگ امروز برای ماست و سرمشقی است که شهدا به ما آموختند و می تواند ما را در صحنه طوفانی کنونی سربلند بدارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار