فرمانده سپاه ناحیه فومن از افتتاح مرکز قلب و عروق در درمانگاه حضرت ولی عصر (عج) سپاه ناحیه فومن خبرداد و گفت: بیش از ۲۵۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی این بخش تامین اعتبار شده است و دستگاه‌های اکو، تست ورزش، هولتر، نوار قلب، شوک و سونوگرافی برای این بخش خریداری شده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ علی توشه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک  برنامه آغازین هفته دقاع مقدس در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه طرح آبروی شهدا برای اولین بار در محلات و کوچه های شهدای این شهر برگزار می‌شود، گفت: مراسم گرامیداشت مادران، پدران شهدا و بیش از صد برنامه دیگر در هفته دفاع مقدس در فومن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فومن از افتتاح مرکز قلب و عروق در درمانگاه حضرت ولی عصر (عج) سپاه ناحیه فومن خبرداد و گفت: بیش از ۲۵۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی این بخش تامین اعتبار شده است و دستگاه‌های اکو، تست ورزش، هولتر، نوار قلب، شوک و سونوگرافی برای این بخش خریداری شده است.

توشه با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پارک شهر فومن، ادامه داد: در این نمایشگاه طرح‌های اقتصاد مقامتی سپاه ناحیه فومن از قبیل پرورش قارچ، زنبور عسل، زالو طبی و محصولات تبدیلی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با ظهور خود لیبرال غرب و سوسیال شرق را به چالش عمیقی فرو برد، تصریح کرد: بیداری اسلامی، شکل‌گیری تمدن اسلامی و جامعه اسلامی از اهداف امام خمینی(ره) برای تشکیل انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان جنگ تحمیلی را اولین فتنه دشمن علیه ایران دانست و اضافه کرد: دفاع مقدس معادلات دشمنان را نقش برآب کرد.

توشه با تاکید بر اینکه مردم ایران مردمی با ایمان، پایدار و مقاومی هستند، یادآور شد: انقلاب اسلامی موجب احیا مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا و ایدئولوژی و جهانگیر شد.

وی با اشاره به اینکه شیرینی‌های زیادی پس از تلخی ابتدا جنگ نصیب ایران شد، گفت : ایران در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت دنیا را درهم ریخت.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه حادثه عظیم دفاع مقدس در یادها باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس غرور، سرافرازی، حماسه آفرینی و مقاومت را در نسل‌های آینده برجای خواهد می‌گذارد.

توشه روحیه استکبار ستیزی، مبارزه با نظام سلطه و اتحاد ملی را ره‌آورد دفاع مقدس بیان کرد و افزود: استراتژی دشمن براندازی نظام سلطه است و این استراتژی فقط در نوع تکنیک‌هایش تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حمله عراق به ایران با هدف از پیش تعیین شده‌ای انجام شده بود، متذکرشد: رژیم بعثی در سه جبهه شمالی، جنوبی و میانی جنگ تمام عیاری را علیه نظام نوپا اسلامی راه‌اندازی کرد.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه ۷۲ هزار نظامی عراقی در جنگ به اسارت گرفته شدند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باعث نمایان شدن دوستان و دشمنان ایران شد.

ارسال نظرات