استاندار البرز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره بزرگ و حیابی برای ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۱۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید حمید طهایی در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح که صبح امروز در میدان امام خمینی(ره) کرج برگزار شد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره بزرگ و حیاتی برای ملت ایران است.

دفاع مقدس یادآور خاطره ای حیاتی برای ملت است
وی افزود: ملت ایران در تلاش برای آبادانی کشور، حفظ حکومت اسلامی، رفع محرومیت ها و تحول اقتصادی در کشور بودند که یکباره بمباران فرودگاه ها و حمله سراسری دشمن صورت گرفت.

استاندار البرز خطاب به جوانان امروز گفت: ای کسانی که در سال 59 آغاز حمله سراسری رژیم صدام جنایتکار نبودید، بدانید در چنین روزی ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سایه سنگین دیکتاتوری رژیم شاهنشاهی را سرنگون و حکومت جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران کار بزرگی کردند و با سازماندهی در پایگاه ها و پادگان های نظامی تجهیزات مورد نیاز را فراهم ساختند و با آموزش های نظامی، جوانان بسیاری به جهت دفاع از خاک ایران عازم جبهه های جنگ کردند.

طهایی عنوان کرد: ملت با تقدیر الهی استقامت، مردانگی و پایداری خود و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیدند تا دنیا بداند مردم جان خود را در جهت دفاع از آرمان های انقلابی تقدیم می کند.

وی در پایان گفت: ملت و کشور هر چه دارد از خدا و همت والای مردم، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها