خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

دفاع مقدس تابلوی زیبای نمایش مقاومت ملت ایران است

استاندار کرمانشاه گفت: اگر لحظه لحظه دفاع مقدس را به تصویر بکشیم، اثری می شود که همه دنیا خریدار آن خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در محل بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار شد، گفت: اگر می خواهیم خصلت‌های خوب را در رابطه با ملت ایران بفهمیم، همه آن در امروز خلاصه می‌شود.

وی افزود: امروز روز سلحشوری، فداکاری و پایمردی ملت ایران است، ملتی که ناجوانمردانه مورد هجوم ۱۲ لشکر تا دندان مسلح قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به این دلایل است که انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین انقلاب دنیا نام گرفت و در دنیا از آن به عظمت یاد می شود.

وی با اشاره به گفته های صدام مبنی بر تصرف ایران طی سه روز گفت: استقامت و مقاومت ملت ایران طی هشت سال باعث شد صدام که نماینده استکبار بود نتواند به این مقصود خود دست یابد و امروزدر واقع خلاصه تاریخ ما است.

رضایی بابادی افزود: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که ذره ای از خاک ایران جدا نشد و این اتفاق در ۲۰ سال گذشته و حتی پیش از آن و طی جنگ های آن سال ها بی نظیر بوده است.

وی گفت: به برکت دفاع جانانه همه نیروهای نظامی و مردمی و هم چنین رهبری امام راحل و حضور مستمر مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام(ره) در شورای عالی دفاع بود که هشت سال دفاع مقدس با پیروزی به پایان رسید و مقام معظم رهبری با حضور مستمرشان به رزمندگان روحیه می دادند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در جبه های حساس دزفول بود که مایه قدرت گرفتن رزمندگان شد و اینچنین روز پرشکوه، به یاد ماندنی و غرور آفرینی را رقم زدند.

وی دفاع مقدس را یک تابلوی زیبای مقاومت با تکیه بر نیروهای مردمی دانست و تصریح کرد: اگر لحظه به لحظه دفاع مقدس را به تصویر بکشیم یک اثر هنری والا است که همه دنیا خریدار آن می شود.

رضایی بابادی در پایان ابراز امیدواری کرد با هدایت همیشگی مقام معظم رهبری و توان نیروهای نظامی و مردمی کشور همیشه سرافراز ایران در دنیا پایدار، پیروز و مطرح باشد.

ارسال نظرات