امام جمعه اردبیل/

رژه نیروهای مسلح اقتدار ایران را بر جهانیان آشکار کرد

امام جمعه اردبیل گفت: رژه نیروهای مسلح قدرت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد و نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۴۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان مصلای اردبیل اظهار داشت: امروز رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور تنها گوشه‌ای از توانمندی ها و اقتدار ایران بود که توسط ارتشیان، سپاه، بسیج، نیروها نظامی وانتظامی به نمایش گذاشته شد.

وی با قدردانی از حضور نیروهای مسلح، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در رژه نیروهای مسلح گفت: امروز مردم ولایتمدار اردبیل مقام شهادت و مقاومت را گرامی داشتند و نشان دادند تا آخرین نفس از مرز و بوم کشورمان دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه کشور ایران کشوری صلح‌طلب بوده و هیچ گاه به دنبال جنگ علیه کشوری نبوده است، افزود: اگر کشوری بخواهد فکر تجاوز و نگاه چپ به ایران بکند بی‌شک ضربه بسیار بزرگی می‌خورد.

عاملی تصریح کرد: استکبار و دشمنان جهانی با راه‌اندازی ترفندها، امپراطوری رسانه‌ای و نقشه های مختلف در صدد سرکوب کشورمان هستند که نیاز است در این راستا تمامی مردم هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل با پیروی از ولایت فقیه و مکتب عاشورا و تاسوعا همیشه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با جان و دل از اصول و فرهنگ کشورمان صیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشور آمریکا در 8 سال دفاع مقدس چراغ سبز و قرمز را برای جنگ ایران به کشور عراق داد، اظهار کرد: این کشور همیشه و در همه زمان جنگ‌طلب بوده و کشورهای دیگر را نیز برای جنگ تحریک کرده است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران در هیچ دوره‌ای شرارت و تجاوز نکرده است، افزود:‌ این در حالی است که دشمنان و استکبار جهانی ایران را کشوری حامی تروریست معرفی می‌کند در حالی که خودشان همیشه تروریست بوده و با تجاوز و جنگ حمایت کرده‌اند.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: نیروهایی دریایی، زمینی و هوایی بزرگترین افتخار برای کشورمان و سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند و باید با جان و دل از این دستاوردها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از 8 سال دفاع مقدس جنگ تمام نشده است، گفت: دشمنان هم اکنون با ایجاد هجمه‌های فرهنگی در صدد تغییر آداب و رسوم و فرهنگ ملت ما هستند که باید در این راستا همگان هوشیاری لازم را داشته باشیم.

ارسال نظرات