راه شهدا نجات بخش ما در عرصه طوفانی امروز است/برکات دفاع مقدس به صورت بیداری اسلامی در دنیا قابل مشاهده است
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز به میزبانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزارشد اظهار کرد:   هفته دفاع مقدس نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانیست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ کرامت انسانی و تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: برای ما و همه رزمندگان و کسانیکه در دفاع مقدس افتخار آفریدند هفته دفاع مقدس ویژگی خاص دارد.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس که مدیریت جهادی زاییده آن است مهم ترین مدیریت برای پیشرفت جمهوری اسلامی است.

سردار معروفی تصریح کرد: وفاق ملی در دوران دفاع مقدس الگوی کار  و یکی از عوامل پیشرفت و پیروزی ما در مقابل دشمنان بود که می‌تواند امروز به عنوان الگویی برای جامعه باشد.

وی توسل و حسن ظن به خدای متعال را پایه های اساسی پیروزی در دوران دفاع دانست و خاطر نشان کرد: تبعیت محض از ولایت و رهبری شاخصه مهم دیگر در پیروزی مقابل استکبار بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یاداور شد: پیوند زیبای امام با امت در دوران دفاع مقدس الگوی بزرگ امروز برای ماست و سرمشقی است که شهدا به ما آموختند و می تواند ما را در صحنه طوفانی کنونی سربلند بدارد.
همچنین سردار محمد مارانی نیز دراین  مراسم ظهار کرد: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور حماسه های بی دریغ رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار در صدد سیطره بر پیکره انقلاب اسلامی بود افزود: دشمن در تلاش بود تا حرکتی را که امام راحل(ره) برای  استقلال و آزادی کشور شروع کرده بود متوقف کند.

سردار مارانی بیان داشت: با توکل بر خدا و مدیریت و فرماندهی امام عزیزمان توطئه های دشمن تبدیل به  شکست شد.

وی ایمان و توکل رزمندگان به خداوند و ایستادگی و ایثار رزمندگان را رمز پیروزی در مقابل دشمن تسلیحاتی برشمرد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق تاکید کرد: ما باید روزهای حماسه‌ساز ایران اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم، باید رشادت‌ها و ایستادگی شهدا و جانبازان و ایثارگران را برای آنها بازگو کنیم.

وی اضافه کرد: ایمان، اخلاص، تدبیر و مدیریت امام عزیز و حضور در صحنه مردم شریف ایران اسلامی باعث شد این جنگ 8 سال طول بکشد و صدام وصدامیان هیچ توفیقی نداشته باشند و رزمندگان ما عملیات های بسیار با عظمت و حتی برون مرزی را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: دوران هشت ساله جنگ بسیار سخت بود و برکات آن را امروز به صورت بیداری اسلامی در عراق ، سوریه، لبنان و یمن  مشاهده می کنیم.

سردار مارانی تاکید کرد: دفاع مقدس از روزهای بسیار ارزشمند این انقلاب بود و باید این روزها را گرامی بداریم و رشادتهای آن دوران را به نسل جدید منتقل کنیم.

ارسال نظرات