هم زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس هشت گروهان رونده بسیج سپاه زاهدان در رژه 31 شهریور ماه شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: 90 برنامه برای هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های مقاومت بسیج در زاهدان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر گستردگی برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: طی ایام گرامی داشت دفاع مقدس هر روز چندین برنامه در این راستا در سطح نواحی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

سرهنگ پناهی از آمادگی کامل و حضور هشت گردان رژه رونده از این ناحیه در رژه روز 31 شهریور ماه خبر داد و گفت: نیروهای مسلح صبح امروز با اجرای رژه، بخشی از توانمندی‌ها و نوآوری در صنعت دفاعی کشور را به نمايش گذاشتند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اجرایی اين سازمان با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان غبار روبی مزار شهداء، دیدار با خانواده شهدا، حضور راویان دفاع مقدس در واحدهای دانش آموزی برای ترویج رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری شب شعر وخاطره و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه ها در این هفته است.

ارسال نظرات