نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مرهون خون شهدا و ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز (31 شهریور) در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام چون منافع خود را در جهان در خطر می‌دیدند از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن وجود انقلاب اسلامی را تهدیدی برای بقای خود می دانست، گفت: استکبار غرب و شرق به وسیله عامل اجرایی یعنی صدام معدوم جنگی بی منطق را با حمایت دشمنان غربی خود علیه ایران آغاز کرد.

شاهرودی با بیان اینکه تمام دنیا متحد شده بودند که ملت مظلوم ایران را از حق خود بازدارند، افزود: هدف دشمن نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران بزرگ بود اما خواست خداوند بر این بود که ملت ایران پیروز شود و دست دشمن از این کشور برای همیشه کوتاه شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیشرفت روز افزون ایران در همه حوزه های علمی، اقتصادی، صنعتی و پزشکی، مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود : بسیاری از توفیقات نظام اسلامی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که در طول آن سال‌ها در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان گذشتگی کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر راهی برای نفوذ در کشور استفاده می کند، گفت: استکبار غرب از راه جنگ نتوانست مقاومت ملت ایران را خدشه دار کند و به همین دلیل متوسل به تحریم های اقتصادی و سیاسی شد اما باز با مقاومت و قدرت ملت ایران روبرو شد.

شاهرودی افزود: در مذاکرات اخیر هسته ای، شاهد تسلیم دشمن در برابر خواسته های ملت ایران بودیم که برجام نتیجه عزت و اقتدار ملت در برابر استکبار غرب بود.

ارسال نظرات