جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی فضلی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح درمیدان 15 خرداد مشهد اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، مستکبران تلاش داشتند حوادثی را از جمله حوادث امنیتی و درگیری خیابانی به کشور تحمیل کنند و اشغال بخشی از شهرها و روستاها نیز در دستور کار داشت با وجود این هجمه‌ها، مقاومتی مثال‌زدنی در ایران شکل گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه 12 هزار کیلومتر مرز و 500 شهر و روستا به اشغال درآمده بود، فرزندان خمینی(ره) با روحیه انقلابی خود برابر دشمن ایستادند.

سردار فضلی بیان داشت: خانواده بزرگ نیروهای مسلح در آمادگی بالایی به سر می‌برد امنیت امروز کشور مرهون رصد دائمی آسمان‌ها و زمین است که از سوی نیروهای مسلح به‌ صورت دائم انجام می‌شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان علیه کشورمان به جایی نمی‌رسد تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح و حضور ملت در صحنه و همچنین فرامین رهبر فرزانه انقلاب، سرمایه‌هایی است که سبب می‌شود کشور به طور قاطع در برابر انواع تهدیدات احتمالی دشمنان بایستد.

فضلی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز بر دامنه تهاجم و شبیخون فرهنگی افزوده‌اند و هدف اصلی آن‌ها نیز جداسازی جوانان از بنده نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: امروز بیش از پنج میلیون نفر در قالب کاروان راهیان نور به کربلای ایران و رزمگاه رزمندگان و شهدا مشرف می‌شوند چرا که در دفاع مقدس یک قطعه بی بدیل در طول تاریخ بویژه تاریخ اسلام اتفاق افتاده و آن قطعه ارزشمند عمل به قرآن و احکام خداوند در سایه اطاعت از ولایت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها