یازدهمین شماره فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری منتشر شد

یازدهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری با رویکرد تشریح و بررسی جدیدترین دستاوردها در حوزه توسعه شهری امروز منتشر گردید.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، یازدهمین شماره پیاپی فصلنامه علمی- پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری امروز منتشر شد.
در شماره تابستان 1394 این فصلنامه 9 عنوان مقاله با محوریت اقتصاد و مدیریت شهری منتشر گردیده است. به‌کارگیری الگوی برنامه‌ریزی آرمانی در تخصیص بهینه بودجه عمرانی در شهرداری اصفهان، ارزیابی قابلیت‌های بازآفرینی پیاده‌راه‌های گردشگری از منظر توسعه پایدار شهری، تحلیل فضایی سطوح برخورداری مناطق کلان‌شهر تهران از منظر اقتصاد شهری، تبیین نقش سرمایه فکری در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک شهر، راهبردهای تأمین منابع مالی پایدار شهرداری تهران در برنامه پنج‌ساله با تأکید بر سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، تدوین الگوی اثربخش انتقال یادگیری در راستای بازگشت سرمایه در توسعه منابع انسانی با تأکید بر مدیریت شهری، سنجش میزان رضایت مسافران از سیستم اتوبوس‌های تندرو شهری در کلان‌شهر تبریز با تأکید بر مدل‌های پیش‌بینی‌کننده، طراحی مدل تعاملی امنیت ادراک‌شده و اعتماد شهروندی و تأثیر آنها بر پذیرش بانکداری اینترنتی و  عوامل مؤثر بر مشارکت بخش خصوصی به عنوان رهیافتی در تأمین منابع پایدار مالی پروژه‌های شهرداری عناوین مقالات علمی پژوهشی مندرج در یازدهمین شماره فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری است.
لازم به ذکر است اشاعه و گسترش دانش اقتصاد و مدیریت شهری،  انتشار یافته‌ها و نظریات جدید در این حوزه،  نشر پژوهش‌های حوزه مرتبط و  فراهم آوردن زمینه تبادل آرا در مسائل وابسته به اقتصاد و مدیریت شهری از جمله مهمترین اهداف این فصلنامه علمی پژوهشی است.
فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری دارای درجه علمی- پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و در پایگاه‌ استنادی بین‌المللی ISC و پایگاه‌های استنادی سراسریSID، RICeST، Magiran، Noormags و Ensani نمایه شده است. همچنین پایگاه تخصصی  Econlit  وابسته به انجمن علمی اقتصاد آمریکا که یکی از معتبرترین انجمن های اقتصادی بین المللی محسوب می شود در شماره ژوئن خود به معرفی 12 مجله معتبر دنیا پرداخت که فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری نیز در میان آنها قرار داشت.
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران که در سال 93 به عنوان انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت به ریاست دکتر حسین محمدپورزرندی صاحب امتیاز و سید محسن طباطبایی مزدآبادی مدیرمسئول این فصلنامه علمی - پژوهشی است. مهدی صادقی شاهدانی نیز سردبیری این فصلنامه را برعهده دارد.  علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به سایت های iueam.ir  و iuea.ir  مراجعه کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار