امام جمعه بروجرد:

دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای عصرها و نسلهاست

امام جمعه بروجرد گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای عصرها و نسلهاست ملت ایرزان اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی در مراسم رژه گرامیداشت 31 شهریور ماه وآغاز هفته دفاع مقدس در بروجرد افزود: 35سال از جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران می گذرد و امروز باید برای نسل جوان اوضاع و شرایط آن دوران تحلیل شود و درس های لازم از آنها گرفته شود.

 وی اضافه کرد: در سال 59 که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانست دست چپاولگر استکبار جهانی را از این کشور قطع نماید، دشمن که از راه های مختلف با شسکت روبرو شده بود ، راهکار جنگ نظامی را طراحی کردند و اجرای آن را بر عهده صدام گذاشتند.

 به گفته وی در دوران 8 سال دفاع مقدس دشمنان همه تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند ملت را به زانو درآورند اما دفاع جانانه ملت ایران اسلامی و فرزندان دلیر و شجاع در نیروهای مسلح و بسیج مستضعفان این نقشه آنها را خنثی کرد.

 امام جمعه بروجرد اظهار داشت: ملت ایران با توکل بر خدا 8 سال در برابر تهاجم نظامی دنیای استکبار ایستاد و سرانجام به پیروزی رسید و صدام و قدرتهای دیگر را واردار به شکست کرد.

 وی بیان کرد: امروز جنگ سخت دشمن و برنامه های نظامی به بن بست رسیده و با وجود اقتدار روز افزون نیروهای مسلح هیچ قدرتی جرات نمی کند فکر تهاجم نظامی برای این کشور را در ذهن داشته باشد.

 به گفته وی دشمن می کوشد تا با تحمیل شرایط دشوار مردم را واردار به پذیرش شرایطی نماید و امروز دشمنان به دنبال نفوذ به کشور هستند و در این زمینه مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند.

 حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بعد از جمع بندی مذاکرات بر مسئله نفوذ دشمن و شیوه های دشمن برای نفوذ در کشور تاکید داشته اند و خطر نفوذ دشمن را گوشزد کردند به طوری که توجه مسئولان را نسبت به این مسئوله معطوف کردند.

 وی افزود: همه باید بدانیم که نقشه آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای ، ایجاد روزنه ای برای نفوذ در کشور است و این که در کشور جامعه ای دو قطبی ایجاد نماید.

 وی اضافه کرد: امروز خطر نفوذ دشمن تهدیدی است که باید بسیار مراقب بود و امروز نیروهای مسلح و پر توان جمهوری اسلامی ایران راه نفوذ را به این کشور بسته اند و مسئولان نیز باید در این راستا هوشیارانه عمل نمایند.

 امام جمعه بروجرد با اشاره به این که دشمن به دنبال سلطه مجدد است افزود: آمریکاییها بدانند که این آرزو ی سلطه دوباره را باید برای همیشه با خود به گور ببرند.

 حجت الاسلام ترابی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام نیروهای مسلح بخشی از توان خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار